Nebaví ma stredná škola

27. feb 2024

Zdravím. Mám 18 rokov a študujem strednú školu ktorá ma vsak vôbec nebaví . Som z nej strašne psychicky vyčerpaná a nenapĺňa ma to . Strednú školu mi vyberala mama keď som mala 15 . Čiže som išla na túto školu bez toho než by to so mnou diskutovala. Ale ja by som aj tak chcela študovať niečo čo by ma bavilo . Dá sa to aj keď už budem mať jednu strednú školu za sebou ??
Rozmýšľala som že by som aj štúdium ukončila a išla niekde kľudne od prvého ročníka. Alebo to nejak pretrpela a dala to . Tak či tak môj názor sa nemení . Čo si o tom myslíte ?

pribinak
27. feb 2024

Mizes si urobiť aj 3 stredne školy. Ľudia si bežne rôznym spôsobom dopĺňajú vzdelanie

Ale ja byt na tvojim mieste tak sa už skôr zaoberám myšlienkou vs
Máš 18 to znamená že si aspoň v 3.rocniku

peti_2005
27. feb 2024

V ktorom ročníku si? A aká škola by ťa bavila viac?

akvi
27. feb 2024

Dokonči to, čo študuješ, keďže už máš vacsinu za sebou, bolo by škoda ten čas úplne zahodiť. A potom môžeš študovať čo len chceš. Veľa odborov má aj nadstavby, čiže by si nemusela študovať od začiatku. Alebo existujú aj rôzne certifikované kurzy. Prípadne ísť na VŠ na odbor, ktorý by ťa bavil. Všetko záleží od toho, čo je ten vysnívaný odbor.

autor
27. feb 2024

@peti_2005 som v 3 ročníku . Určite by ma bavila nejaká kozmetička , kaderník . ☺️

akvi
27. feb 2024

no tak to nemusis zacinat studovat od zaciatku na strednej. Dorob si tu skolu, kde si teraz a kozmeticku si vies spravit aj kurzy.

anjelicek26
27. feb 2024

Dokončí to,kde si teraz, začínať 4 rocku s nedokoncenym vzdelaním volakde od nuly v 18tich by som nerobila. Nadstavbu si spravíš dva roky podľa tvojich záľub a orientácie na budúce povolanie. Predpokladám,že si už v treťom ročníku teraz a budúci rok maturujes. Ten rok a volaco už odmakaj.

lucka_ke
27. feb 2024

dokonči si školu a potom máš na výber kurz, alebo externe si dorobiť inú školu za kratší čas ako denní študenti

autor
27. feb 2024