Mám trému, že ako nabehnem po týždni znovu na školský kolotoč

peti_2005
2. mar 2024

Potrebujem sa vyrozprávať... V pondelok mi začína škola (po prázdninách) a mám trochu trému ako znova po týždni nabehnem na školský "kolotoč" ... Opäť znova a znova počúvať nepríjemné reči spolužiakov ktorí rozkazuju učiteľom na hodinách čo majú robiť, nadávky ktoré sú mi nepríjemné počúvať, vydržať 7 hodín celý týždeň v tomto tak som doslova znechutená, rozprávala som sa o tom aj s triednou učiteľkou ale ešte stále mám pocit že sa v kolektíve spolužiakov cítim nepríjemne. Neviem, či túto situáciu môžem nazvať depresia ale neviem ako vydržať. O rok maturujem a neviem kam ďalej po strednej... Prosím povedzte mi niečo pozitívne ďakujem.
Študujem odbor biotechnológia a farmakologia (chemický odbor)

egonsk
2. mar 2024

@peti_2005 ak ti skola (odbor) vyhovuje, sustred sa na to co ta bavi a nie na spoluziakov. Je vysoko pravdepodobne, ze s nimi v zivote po skole uz nebudes v kontakte, tak sa nimi netrap. A ked casom dozreju a sa s nimi neskor v zivote stretnes, bude velka sanca, ze sa budu chovat absolutne odlisne.

daren1
2. mar 2024

Mam dceru v tomto veku a tiež teda v triede nic moc, ma kamosky v inych triedach proste okruh ludi s ktorymi ma spolocne nazory, zaujmy, humor,
Ma jednu blizku kamošku a s ostatnymi, asi tak že sa ani v buse nepozdravia, pre mna nepredstavitelne ale asi vasa generacia to vnima inak
Neboj, nie si v tom jedina, vacsina je takto stratena, hladaj si blizke duse mimo triedy urcite niekoho stretnes

peti_2005
autor
2. mar 2024

@egonsk zo začiatku mi odbor vyhovoval keďže som si povedala že "je to dobrý začiatok pre pokračovanie zdravotníckym smerom" ale je to každým ročníkom ťažšie a plus ma odrádza učiteľka chémie a biológie reči typu: je to ťažké, nezvládnem to a stále dookola to isté

loliki
2. mar 2024