Mám 19 a musím zmeniť strednú školu

14. sep 2023

Mám problém že som nútená zmeniť strednú školu v 19 rokoch a keď budem končiť druhú budem mať 22 a mám strach že budem mať horší život ako tí čo končili v 18 , že si nestihnem nájsť partnera , založiť rodinu a že budem proste pozadu oproti úspešným rovesníkom ,tak by som chcela počuť názory tých čo niečo takéto zažili .

zuzanka.zuzu
14. sep 2023

akože v 22r budeš stara aby si si našla partnera a založila rodinu? tak si to myslela? 😀

autor
14. sep 2023

@zuzanka.zuzu Nie lenže to bude všetko ťažšie

76california
14. sep 2023

určite nie, never takýmto vnútorným klamstvám, lebo pribudnú ďalšie, ak sa takémuto zmýšľaniu otvoríš.
Verím tomu, že tá zmena školy Ti prinesie oveľa viac pozitívnejších vecí a dôvodov na radosť 🙏🙏🙏

domkakvet
14. sep 2023

To este vobec nebudes stara a partnera si mozes najst aj pocas studia, niektori studuju aj vysku.

magic08
14. sep 2023

moj otec v mladosti, si najskor spravil SOU, potom siel na inu strednu skolu, bol v triede ako prvak na strednej skole jediny dospely 😀, skoncil aj tu druhu strednu skolu a tak siel na vysoku... a cuduj sa svete, aj sa ozenil, aj deti mal a nic mu neuslo.... hlavu hore

elanor
14. sep 2023

dnes je to dost posunute oproti minulosti. Dnes este len 30+ zacinaju vo vztahoch/manzelstvach. Maju deti. Kludne aj okolo 40ky su prvo-druhorodicky.
Cize riesit v 22 rokoch, ze nestihas partnera a deti, je vazne mimo realitu...

buberova
14. sep 2023

Prečo si sa rozhodla zmeniť školu? Aké odbory si si vybrala?

stellarstar
14. sep 2023

Oooo dievča času máš ešte dosť, mať tvoje problémy. Ja mam oveľa horšie nechceš ich mat? Pri nich nebudeš mať čas ani na školu myslieť

autor
14. sep 2023

Ja tu školu meniť nechcem ale musím, nemám na výber

januska12323
14. sep 2023

Akože musíš? V 19 už musíš byť v poslednom ročníku, nie?

autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
sissy27
14. sep 2023