Mám 16 rokov a bojím sa zosnulých ľudí

19. nov 2020

Ahojte mam 16rokov mám kľudný život študujem a mám čo vždy robit
Ide o jednu vec strašne sa bojím zosnulých ľudí nahovaram si že su pri mňe a predstavujem si ich už som s toho zúfalá v noci nespím vždy sa zobudím že sa bojím alebo ked som sama doma vždy sa bojím vravela som to mamine no povedala že nemam čisté svedomie
No od mala som taká..ja už nevládzem cítim sa zlé bráni mi to normalnemu spánku stretol sa s tym niekto?
Hovorím si že to si len nahováram ale proste neviem na koho sa obrátiť

andreatytler
19. nov 2020

A mas ciste svedomie? Lebo ak nie... tak musis zacat tam.
Cudne ze by ti mama dala takuto odpoved...
Aj si poznala tich mrtvych ludi alebo len tak neznami mrtvi ti chodia po rozume.
Ak mas taku velku fobiu, ze ti to brani v spanku, urcite sa o tom chod poradit k psychologovi.

miadi
19. nov 2020

Ty si asi moc casto pozerala film 6zmysel. Ak nie tak si ho pozri. Vies aj keby si naozaj videla tych mrtvych.. oni ti neubližia. Ubližuju iba živi, Tak kludne soinkaj doma v teple v bezoeči.
@andreatytler To sa len tak hovori .. aj Moja mama vravela ze nemam ciste svedomie ked som sa jej zlakla ked ticho prisla ku mne nenapadne. 🤣

snazilka_bio_mamka
19. nov 2020

Ked som bola mala tiez som si to nahovarala. Vekom to prejde a začnes sa bat zivých ludí viac 🙂

ankare
19. nov 2020

Aj ich skutočne vidíš? Mozno mas nadprirodzenu schopnosť a dokážeš vnimat zosnule duse.

lauriema
19. nov 2020

Pomodli sa,mne to pomaha.

janulik2008
19. nov 2020

Mama stále vraví že oni nám už neublížia ale napr niektorým sa stane že ich "straší" niekto lebo nemôže ako sa vraví prejsť na druhú stranu.