Prečo má 7-ročný chlapec žlté zuby?

11. apr 2024

7 ročný ma zlte zuby, hlavne tie predne veľké to už má dospelacke. Zuby si umývame 2x denne, po raňajkách a večer pred spaním, kefka curaprox podľa veku, pastu používame od bielej perly alebo elmex tiež podľa veku na obale. Čím to môže byť? K zubárke ideme koncom mája

janulik2008
11. apr 2024

Neter malá žlté zuby práve po paste biela perla.

tanyan
11. apr 2024

Skúsila si pevnejšou kefkou či je to iba povrchové alebo je to zafarbenie zvnútra?
Môže to byť stravou - ochutené nápoje alebo vývojová fáza. Niekedy to môže byť aj príznak nedostatku niektorého vitamínu či minerálu, najčastejšie sa rieši doplnenie vitamínu D.
* Som len laik so skúsenosťami a nazbieranými informáciami. 😉

muchacici
11. apr 2024

Kamoškinu chlapcovi tiež vyrástli žlté trvalé zuby, bola z toho nešťastná, lebo sa o zuby starajú, ale zubárka jej vravela, že to bude mať takto zafarbenú sklovinu 🙄

laura164
11. apr 2024

Zuby by sa mali umývať pred raňajkami. Žlté zuby môžu byť aj z niektorých liekov. Môžte skúsiť ísť na dentálnu hygienu ak ste ešte neboli

dadis
11. apr 2024

Preco umyvas 7r dietati zuby bieliacou pastou?

pribinak
11. apr 2024

Bieliaca pasta je pre deti nevhodná.

dadis
11. apr 2024

Trvale zuby maju iny odtien zubov ako mliecne. Neumyvaj mu v ziadnom pripade bieliaciu pastou. Ta je urcena pre dospelech, odstranujd nanosy z kavy, cajov, coly, cerveneho vina, fajcenia. Co z toho tvoje 7r dieta konzumuje? Skor mu dokafres sklovinu. Posli fotku, ake to ma..

klip0
11. apr 2024

@dadis
@pribinak
Dievčatá ako ste prišli nato, že umýva bieliacou pastou ?

klip0
11. apr 2024

@dadis a kde napísala, že používa bieliacu sadu ?

pribinak
11. apr 2024

@klip0 tato značka sa špecializuje na bielenie zubov

klip0
11. apr 2024

@dadis https://www.pilulka.sk/biela-perla-junior-6-12r...
Píše že používa značku biela perla podľa veku. Keď ma 7r tak predpokladám túto na 6-12r

dadis
11. apr 2024