Štátny gynekológ v Žiline

mitusa111
17. feb 2015

Ahojte žienky 🙂

Prepáčte mi ak opakujem tému, no vo fóre som nevedela nájsť odpoveď na to čo ma zaujíma. Študujem v Žiline a doteraz som nemala potrebu navštíviť gynekológa, keďže k doktorom chodím iba v nevyhnutných prípadoch.
No teraz už k nemu zrejme budem musieť 🙂 keďže mi už poriadne mešká a vyšli nám dva pozitívne testy. Nie som zo Žiliny no keďže sme obaja tu v Žiline, chceli by sme nejakého od tiaľto. Čítala som kopu recenzií a najviac sa mi páčil Dr. Paučin., no keďže sme obaja ešte študenti súkromníka si nemôžme dovoliť.
Vedeli by ste mi prosím poradiť nejakého milého, citlivého a hlavne kvalitného štátneho gynekológa? Najlepšie takého, ktorý nevykonáva potraty a berie pacientky urýchlene.
Viem mám vysoké nároky 😒 no dosť sa toho obávam, keďže som tam v živote nebola. Chcem to mať čo najrýchlejšie za sebou. A hlavne chcem vedieť či je to vôbec pravda. 😀
Za Vaše rady a odporúčania moc moc moc ďakujem. 🙂

bonaqa2013
17. feb 2015

testom môžeš veriť.
Daj si do googlu gynekológ v Žiline a vyhodí Ti x mien.

mery333
17. feb 2015

@mitusa111 Ahoj, u Paučina platíš len to úplne prvé VSTUPNÉ kompletné vyšetrenie. Potom už neplatíš NIČ. Samozrejme ak nebudeš chcieť nejaké vyšetrenia nad rámec tých bežných. Ale to platíš u každého Dr. A takisto Ti poradím, o gynekológoch v Žiline je tu už založená diskusia a google Ti vyhodí veľa mien, kam sa môžeš obrátiť.

Dosť Ti napovie aj táto stránka www.lekar.sk , kde doktorov hodnotia "bežní" ľudia. Pozerala som, že práve MUDr. Ján Paučin tam má celkovo 66 hodnotení.

A prvého vyšetrenia sa určite nemusíš báť, dá sa celkom ľahko prežiť a určite Ti z neho nezostanú doživotné následky. 🙂

nicicka
17. feb 2015