Žiadosť na sociálny byt

9. feb 2023

Dobrý deň,

píšem sem, pretože sa nemám s kým poradiť, snažila som sa aj googliť ale neviem nič k tomu nájsť. Som študentkou vysokej školy, trvalé bydlisko mám u rodičov, bývam na internáte. Mám 2 a pol roka priateľa, ktorý pracuje na plný úväzok. Podal si žiadosť o sociálny nájomný byt, pretože je tam nízke nájomné a chcel by sa osamostatniť od rodičov. Byt však nedostal, pretože má vysoký príjem, tak ma presviedča, aby som si s ním podala novú žiadosť, aby sa jeho príjem rozdelil na 2 osoby a byt dostal. Reálne by som v byte nebývala, pretože je v úplne inom meste, ako sa ja bežne zdržiavam. Je to dobrý nápad? Mohla by som z toho mať do budúcnosti nejaké problémy napr. keby sa zistilo, že tam reálne nebývam alebo keby priateľ prestal platiť, vymáhali by nájomné odo mňa?

nikol789
9. feb 2023

Sociálny byt slúži v prvom rade ľuďom ktorý to potrebuju
Priateľ píšeš že má vysoky príjem, zamietnu mu podľa mna žiadosť aj druhý krat. Bude si musieť platiť podnájom ako druhý, pripadne zobrať hypo.

nikol789
9. feb 2023

Keby to bolo take jednoduché a všetci ktorý by chceli platiť malo a osamostatniť sa od rodičov by dostali sociálny byt... tak to nefunguje 😃 veľa ľudí čo ziju biedne nemajú rodičov atd sú sociálne prípady čakajú na byt sociálny niekoľko rokov ak vôbec dostanú

autor
9. feb 2023

Ja sa nepýtam na to, či ho dostane alebo že či to je fér voči ostatným (mne sa to tiež nepáči), ale čo to znamená pre mňa, že či budem vedená ako nájomca, ak budem uvedená na žiadosti.

zuzanka.zuzu
9. feb 2023

sociálne byty majú problém dostať týrané matky s deťmi čo stále žijú s mužom v jednom byte a nie mladý slobodný bezdetný chalan s vysokým príjmom 🙈😂 nič nedostane, pre teba to nič neznamená

PS a nemáš trošku chaos v pojmoch? žiada o sociálny?

canis_lupus
9. feb 2023