Dobrý večer, chcem vás poprosiť o radu a vašu skúsenosť. Synovi som objednala sandalky z Next, nakoľko ale nesadla veľkosť, vrátila som ich. Doposiaľ ale žiadna odozva, dnes uplynula lehota, kedy mi mali vrátiť peniaze za vrátený tovar. Telefonicky nie je možné sa s nimi spojiť, iba online chat, kde ale je potrebné komunikovať anglicky, odborné ohľadom reklamácie... Ďakujem za každú radu
@pukanec123 Ďakujem, skúsim teda ešte počkať a skúsim tiež ten online chat, snáď sa podari🙂
@sonajac inak kľudne daj do Google trnaslate my komunikujeme tak, a dorozumieme sa úplne v poho 😃
@pukanec123 Véd práve to, že anglicky som od strednej ani slovko nepovedala, pozabudla som tak. Ďakujem za radu ozaj😇
@sonajac ja som vždy objednavala cez next, samozrejme cez eShop fungujú len prevodom vopred, nikdy som nemala problém, tovar prišiel. Lenže teraz som po korone objednavala veci na leto...bolo to pred tromi mesiacmi a doteraz nič. Písala som na ten online chat, a tam mi odpísali že kvôli korone je teraz všetko spomalene, takze myslím že dôvod bude aj u teba v tomto, lebo doteraz naozaj nikdy nebol problém. Tiež budem žiadať o vrátenie peňazí nakoľko už mi to je na dve veci keď mi to príde po lete 😡