Chcela by som sa opýtať, ako mám postupovať? Pred 2 mesiacmi som si cez internet objednala a hneď zaplatila tovar. Po 3 týždňoch, som im písala, že ešte ho stále nemám, či na mňa nezabudli. Odpísali, že ešte registrujú moju objednávku a že tovar pošlú hneď, ako ho budú mať na sklade. Po 6. týždňoch som im napísala, že odstupujem od objednávky a že chcem vrátiť peniaze. Minulý piatok som im zase volala aj písala, že nech mi vrátia peniaze, ale neozvali sa ani raz.
mailom, ale dnes som poslala aj listom doporucene
Ja mám podobný problém ,tiež som si objednala tovar,za ktorý som aj zaplatila avšak údajne kvôli akémusi výpadku systému do dnes nemám ani objednaný tovar a ani nevrátili peniaze.Keď im zavolám počúvam len "Majte strpenie ,pracujeme na tom, stále pýtajú potvrdenie o zaplatení tovaru,len sa vyhovárajú na banku ,banka zase na nich. Po dlhom čase autorizovala banka platbu a teraz obchodník tvrdí,že im žiadne peniaze neprišli na účet.Dokonca mi poslali mail,že medzi časom zrušili moju objednávku. Je to známa firma,akreditovaný internetový obchod ,doteraz som mala s nimi len dobré skúsenosti.
@berus222 pozri si ich obchodne podmienky (co sa tyka terminov dodania, ci ich maju vobec definovane). ak ich nemaju, tak im posli doporucenou postou odstupenie od objednavky a vyzvi ich, aby ti do 7 dni previedli peniaze spat, inak ich budes zalovat. ak ti prachy nevratia, tak ich zazaluj a ziadaj vydanie bezdovodneho obohatenia