Poraďte mi ako postupovať. Objednali sme interiérové dvere, zaplatili sme celú sumu (3 000 eur, preto celú sumu, lebo sme mali so zľavou, je to známi). Dodacia lehota už dávno prešla. Teraz sa priznal, že musel zrušiť predajňu, dvere ani peniaze nemá...
Nech rozpreda veci s predajne a vy mu urcite splatkovy kalendar.. idealne nejaky, ktory bude vediet splacat. Ak sa on hodi do privatnej insolvencie - peniaze neuvidite nikdy.
@janulka88 áno
@zuzanka0018 na zaklade toho ziadajte vratenie penazi....vas sa netyka to ze je "znamy"
@zuzanka0018 tiez som sa chcela spytat, ci mate aspon nejaky doklad, no vidim, ze si napisala, ze mate. Vyskusaj na zaklade toho vymahat od neho peniaze aj ked verim, ze to je tazke ked to je este aj vas znami.
predajca má povinnosť dodať tovar do 30 dní. Ak tak neurobí je povinný vrátiť celú sumu. Odporúčam pozrieť si obchodný zákonník, ktorý tieto veci rieši. Pokiaľ je doklad tak to treba riešiť najskôr s úradom na ochranu spotrebiteľa. Tiež vedia poradiť.
Posielali ste niekto aj odstupenie od zmluvy e-mailom? Stačí to? Pretože predajňa je zrušená a neviem na akú adresu by som to poslala
@zuzanka0018 mate nejaky doklad o zaplateni?