Ahojte, zas raz táto téma no iný problém. Prosím poraďte !!!!
Pred necelým mesiacom som si kúpila topánky New Balance za 99eur (reku investujem, nech vydržia).
Po asi týždni/dvoch sa začala šupat/praskať zadná strana zvršku na päte. A dnes mi prišlo rozhodnutie, že sa reklamácia zamieta - že sa nejedna o funkčnú chybu obuvi a sú ďalej nositelne. Ibaže- vyzerá to hrozne a popravde ako budú vyzerať po 2 mesiacoch?? Bude to celé ošúpané a tympadom sa hanbím v takých topánkach chodiť...
Môžem s tým niečo ešte robiť alebo sa mám zmieriť s tým, že neuspejem??
Mne keď takto u Baťu neuznali reklamáciu, odporučili mi, zohnať si nezávislý posudok, ktorý by som si musela zaplatiť. A že ak tam uspiem, potom mi preplatia aj cenu toho posudku. Ja som sa na to vykašľala.
mne v jednej predajni u Batu neuznali a na druhej ano...možno skuste len predajnu..lebo niekedy posudzuje len veduca ako mi bolo povedane...
Ahoj, mas foto toho poskodenia ?
@mitama ja sa tiez podelim so skusenostou. Manzel si kupil botasky Salomon, co nie je lacna zalezitost a ani nie po pol roku sa mu latka zvnutra potrhala tam, kde mal klenbu. Vysledok reklamacie-vysuchali mu to prsty 🤔 Tak sme boli na SOI-ke sa opytat, co si o tom myslia a oni uz velmi dobre radili dalsie kroky, az to slo na nejake sudne vyrovnanie a samozrejme sme dostali peniaze spat a aj tie topanky nam nakoniec ostali. Tak sa len nedajte, lebo na to sa spoliehaju niektori obchodnici 😉 Drzim palce, nech to dopadne vo vas prospech
@staskadexter ahoj, nemám zial. Ale má ich moj brat aj švagriná len iný model a majú ich cez dva roky a umývali ich s rôznymi chemickými pripravkami a nestalo sa im to. Podľa mna chybný model jednoducho no :/
@bobinka105 no to si viem predstaviť, oni si vždy nájdu, ale takeeee blbosti. Nedám sa určite, myslím, že ta sťažnosť sa mi podarila 🙂
Dávam do pozornosti jeden zákon EU, ktorý som našla na ochranu spotrebiteľa, že pri obuvi sa neposudzuje len funkčnost topánok (ako to urobili v mojom prípade) ale aj vzhľad a kvalita, a pokial je výrobok chybný, MUSIA to opraviť, vymeniť, dať zľavu alebo vymeniť tovar či vrátiť peniaze. Aj som im napísala, že ak mi nevyhovejú, budem to riešiť s kompetentnymi úradmi.
A ako boli písané vyššie, veľa ľuďom sa to nechce riešiť a tým pádom sú v zisku.
Ahojte, dávam vedieť ako to dopadlo, ak by mal niekto v budúcnosti podobný problém. Obrátila som sa na spoločnosť ochrany spotrebiteľov, veľmi príjemný a nápomocný pán.
Avšak ja som veľmi akčný človek a nerada čakám, vzala som to do vlastných ruk a volala som kade tade. Soika, spoločnosť, ktorá robila posudok, a reklamačné oddelenie daného obchodu. Samozrejme sa nedali vrátiť peniaze ani opraviť tovar.
ALE, dali mi zľavu vo vyške 70% z celkovej ceny topánok. Takze za 30e mám pohodlne “značkové” topánky, využijem ich aspoň na športové a rekreačne účely.
Takze sa nedajte a riešte, na čo máte nárok!!! Veľa šťastia
@mitama by som im ich o hlavu obuchala, dala by som ich opäť n reklamovať, poprípade sťažnosť