Nevie mi nahodou niekto poradit ako mam postupovat dalej ked mi zamietli reklamaciu na topanky ktore sme sice mali cca. 5 mesiacov ale boli len parkrat obute ???
ADIDAS - outdoor topanky dospelacke kupovane cez stranku LIONSPORT v diskusiach som citala ze zamietaju reklamacie ... poslali mi len nejake "ich vyjadrenie " predpokladam ze to posielaju kazdemu a ze topanky nikde dalej posielane neboli ...
Zacala sa parat trhat nitka na šití zosuchava sa znak adidas zvnutra sa trha latka - samozrejme ze nam bolo napisane ze to bolo mechanicky poskodene hlavne ze ich manzel nosil malo ... teraz uz ledva odpovedaju na emaly ... ak by mal niekto nejake skusenosti bola by som vdacna
Dakujem skusim 🙂
"Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu počas prvých 12 mesiacov, predávajúci môže reklamáciu vybaviť spôsobom odôvodnené zamietnutie iba na základe výsledku odborného posúdenia. Náklady na odborné posúdenie, ako aj všetky náklady súvisiace s odborným posúdením znáša počas prvých 12 mesiacov od kúpy výrobku vždy predávajúci, bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia a ich úhradu nemožno od spotrebiteľa vyžadovať."
http://www.epi.sk/odborny-clanok/Ochrana-spotre...
Napisala by som im mail, ze ich postup ohladom reklamacie nie je zakonny a pokial nezjednaju napravu posuvam pripad na SOI. Drzim palce.