Vrátenie tovaru z eshopu - náklady

19. júl 2023

Kto plati dopravu pri vrateni tovaru eshopu, myslela som, ze nie zakaznik, ale predajca, mylim sa?

oli18
19. júl 2023

Ano.

luliu
19. júl 2023

Mýliš sa

patka06
19. júl 2023

Mýliš sa
Prečítaj si obchodné podmienky daného e-shopu, každý má svoje

letter
19. júl 2023

Závisí. Niekedy predajca niekedy kupujúci.

ropucha6
19. júl 2023

Treba si precitat zmluvne podmienky. Ak sa tam nic o tom nepise, vtedy ich znasa predavajuci.

danielahamar
19. júl 2023

Voľakedy bol, ak z rozmaru zákazník, ak z chyby predajcu predajca. Ale veľa sa zmenilo a zákazník si myslí, že je Boh a každý predajca prehadzuje vidlami. Takže niekedy aj keď podmienky hovoria niečo, treba sa zamyslieť, či je to správne voči predajcovi.

tosomja
19. júl 2023

Pri reklamácii oni, pri vrátení ty.

saraxyz
19. júl 2023

Pri vrátení znášaš náklady ty , pokial to u predajcu nie je uvedene inak. Neviem, či ešte platí to, že ak si kúpila jednu vec a platila si postovne, tak Ti mali vrátiť sumu aj s poštovným. Toto ale neplatilo v prípade, že si mala napr. 5 vecí a vratila si iba jednu. Vtedy vrátili iba za tu danú vec.

alickapusinka
19. júl 2023

Ak máš tovar doma chceš vrátiť platíš všetky náklady TY.

sense
19. júl 2023

Každý e shop inak, treba si prečítať podmienky vrátenia tovaru.

autor
19. júl 2023

Dakujem. Z notina mi prisiel fejk parfem smaradlavy tak sa pytam, dali mi k tomu darcek ten je normalny v poriadku, dali mi k nemu darcek tu reklamnu vzorku, pisu ze vratit s darcekom, ostatné veci si nechavam...tak ci nebudu vymyslat ze chcu darcek v bezchybnom stave je minute z neho

kittykat22
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
autor
19. júl 2023

@kittykat22 po tomto aj ja, ani nebol zabaleny v celofane, nejde o drahu vec, za 31 eur ale ten smrad ako ja neviem fakt