Ahojte baby, objednala som kočík pre bábiky, zaplatila kartou, ale mi poslali mail, že im prišla len iná farba ako som chcela, či mi možu poslať aj takú. No ja takú nechcem. Inú farbu nemajú na sklade a ani nevedia, kedy asi bude, možno pár týždnov, no ja to potrebujem teraz. Musia mi vrátiť peniaze? Nikdy som takéto niečo neriešila, tak neviem ako to presne funguje. Ak máte skúsenosti, budem vdačná.
@janickacrazy podľa mňa musia , nakoľko ponúknutý tovar odmietaš
@janickacrazy samozrejme ze vratia, netreba stresovat ak je to seriozny obchod mas platbu do 3dni naspat
Jasne musia ked nevedia dodat tovar aky si ziadala
Ani vratoa resp mali byt... Pri serioznych e shopoch mas penuaze spat do 7 prac.dni inym to trvs aj mesiac
Dakujem vám, baby, tak dúfam, že to bude ok.
@janickacrazy jasne ze vratia, ziadaj okamzite vratenie penazi, tam nemaju na co cakat.
@akronop nemoze to trvat mesiac, pretoze zo zakona je povinnost vratit peniaze okamzite, najneskor vsak do 14 dni od odstupenia od zmluvy.
takze ked ona dnes oznami, ze odstupuje (rozumej nesuhlasi so zaslanim inej farby), najneskor do 14 dni (nie pracovnych, kalendarnych) musi mat na ucte svoje peniaze 🙂