ÚPSVAR - doloženie dokladov

broni
3. aug 2021

Dobrý deň, potrebujem poradiť, dnes som sa bola zaevidovať na úrade práce, všetko ok, vyplnila som žiadosť, medzi rečou som spomenula, že si robím ďalšiu VŠ, externe. Tu prvú VŠ mám ukončenú 2010. Pani za okienkom mi povedala, že musím dodať potvrdenie o štúdiu, lebo inak ma nezaradi do evidencie... V žiadosti bola iba otázka, či študujem denné štúdium... Je potrebné doložiť toto potvrdenie? Ďakujem

janka95
3. aug 2021

@broni ono myslim že iba denne si študent,inak musíš byť evidovana
Ja som si robila síce nadstavbu zdravotku a nechcela odo mna nič pretože som nebola denná študentka. 🙂

broni
autor
3. aug 2021

@janka95 veď to, aj si myslím, že to iba denné štúdium, ja už pracujem 20 rokov, a prvýkrát na úrade práce, lebo som zastupovala materskú a rodičovskú, a od 25.8. nastupujem do novej práce, a to či študujem externe je moja vec a nie úradu práce ....

broni
autor
3. aug 2021

Volala som dnes do školy, majú dovolenku do 13.8., čiže potvrdenie môžem dostať asi až 16.8.
Pani na úrade práce chce potvrdenie tento týždeň, lebo inak ma nezaeviduje... Môže to byť ???

lilope
3. aug 2021

@broni tak jej povedz že nie si študentkou externého štúdia VŠ, že ste sa zle pochopili a je to len tvoj sen 😂

9lf9
3. aug 2021

@broni zobrat ziadost a vystavit bud oznamenie o zaaevidovani ci zamietnuti ti musi a v tvojom pripade nie je dovod nezaradit ta kedze nie si student dennej formy...externe studium sa dokladuje nakolko sa ti nahrava ako prebiehajuce ale nema vplyv na evidenciu ze by si kvoli nemu nemala byt zaradena ako uchadzac- predpokladam.ze si si ho uviedla v ziadosti v casi studium, skola dosiahnute vzdelanie- preto ho pyta.

mpikusova
4. aug 2021

Tak pracovnicka si vie overit, ci si studentkou denneho studia, nie je to dovod na nezaradenie a to potvrdenie treba zdokladovat, ked to bude mozne.

broni
autor
5. aug 2021