UPC - právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní

motylik21
11. aug 2016

ahojte, prosím o radu..... 2 roky sme využívali službu internetu od UPC, minulý mesiac nám viazanosť skončila.... manželovi telefonovali a ponúkali nejaké nové služby.... prvý telefonát odmietol (ponuka drahšia ako sme mali, aj s pevnou linkou a tv, o čo sme nemali záujem), druhýkrát mu volali, ponúkali ani sám nevie čo, nesústredil sa na hovor, keďže bol v práci, nechcel nič meniť zatiaľ, ani si nie je vedomý, že by súhlasil s nejakou novou službou a novou viazanosťou opäť na 2 roky..... napriek tomu nám dali rovnakú službu, ako doteraz, o euro drahšiu, opäť s 2-r. viazanosťou.....o službu nemáme záujem (sú aj výhodnejšie, ako nám dali toto), preto sme podali žiadosť o odstúpenie od zmluvy uzavretej cez telefón (3 dni po telefonáte) v domnení, že predsa zo zákona máme nárok na odstúpenie od zmluvy uzavretej cez telefón do 14 dní.... z UPC nám však prišlo vyjadrenie, že na odstúpenie nemáme právo, pretože preverili hovor a pracovníčka vraj manžela o všetkom informovala a údajne súhlasil.....pokiaľ viem, na 14-dňové odstúpenie od zmluvy máme nárok vždy pri telefonických zmluvách, nie? viete niekto poradiť, ako postupovať ďalej? ďakujem vopred za radu

monicm
11. aug 2016

@motylik21 Skús sa obrátiť na SOI. Inak, aj keby súhlasil a bolo mu všetko vysvetlené, na odstúpenie nárok predsa máte, alebo sa niečo zmenilo. Inak, myslím, že je tu aj skupina právna poradňa, skús sa popýtať tam.

monicm
11. aug 2016

@motylik21 Ale vidím, že si to už vyriešila cez blogy, tak držím palce.

motylik21
autor
11. aug 2016

@monicm ďakujem, hej, dala som aj do blogu, aj do tej skupiny..... po odporúčaní som kontaktovala SOI, poslala som im aj vyyjadrenie, čo nám prišlo z UPC, tak som zvedavá, čo poradia

monicm
11. aug 2016

@motylik21 NO som zvedavá, ako to dopadne. Ani by mi nenapadlo, že by takéto niečo bolo možné.