Ahojte maminky,nemaminky,snazilky.Mám na Vás veľkú prosbu,potrebujem poradiť,co v prípade neodborneho ošetrenia zubarky.Moja sestra,chodi od novembra s tým istým zubom k novej zubarke,jt.nám do dediny pridelili.Od novembra jej s bolavym zubom neurobila nic,v kuse jej dava liečivé vložky,kt.absolútne nezaberaju,obvinila ju zubarka,ze si vymýšľa,ze to ju nemôže bolieť.Sestre to vyvrcholilo minuly týždeň,ked strašne opuchla,zasla znovu k nej,ze ma neznesiteľné bolesti,zaplombovala jej ho ďalšou liecivou vlozkou a ďalší zub jej zlomila,nakricala do nej,ze ma slabé zuby,zgrajfla 48 eur a poslala ju s placom domov.Sestra od nej odisla k inému zubárovi,kt.ked ju zbadal,splasol rukami,ze takýto postup este nevidel.Rozvrtal jej tu úžasnú liečivú vložku,s pod ktorej vytryskol hnis,od minulého stvrtka,sa jej ten hnis neustále tvorí,zubár ju poslal na rontgen,pri kt.jej zistili akútny zápal,zajtra ju čaká operácia,uz jej to chytilo aj kosti,usi a hrdlo.Chcem jej nejak pomôcť len netuším ako.Samozrejme podavam podnet na prešetrenie,ale chcem vedieť podrobnosti.Nemá niektorá z Vás skúsenosti s takýmto postupom?Veľmi pekne Vám ďakujem.😢
Jasné,je svojprávna,len ona je teraz v takom stave,ze ona nerozmýšľa nad ničím iným,len ako sa zbaviť čo najrýchlejšie bolesti,tak som jej chcela pozistovat ako a co robiť.Kartu jej ani nedala,len vyradovaci lístok,dokonca nema ani jeden blocek o ošetrení nakoľko zakaždým mala údajne "pokazenu" pokladňu.
@jelenciatko údaje o zdrav. stave z karty má právo pýtať jej nový zubár...škoda,že nemá nijaký poriadny doklad-dôkaz
@janinah,veru,len človeka by ani v najhoršom sne nenapadlo,že sa niečo také môže stať v 21.storočí.Myslím,že nebude jediná,kto to bude riešiť,nakoľko od tej dotyčnej "zubarky" rapídne odchádzajú pacienti.Ďakujem
Stále hovorím že to čo si dnes dovolia lekári a zubári je neuveriteľne a smutné :( čo dokážu kvôli peniazom.dufam že z jej karty nič "nezmize" a bude môcť ďalej čosi robiť.toto si nesmú dovoliť ,veď ide o zdravie ,a pokiaľ viem zápal pod zubom vie byť aj dosť nebezpečný
Lepšie bude ak ten podnet podá priamo sestra. Asi teraz bude mať iné starosti ale to chvíľku počká a hneď ako sa jej bude dať nech to rieši. Nech jej normálne zaplatí odškodné a nech si na pani zubárku posvietia a možno keď sa trošku popýtate tak narazíte na niekoho ďalšieho kto tiež s ňou nemá dobré skúsenosti
Ja som dávala podnet pred asi 6 rokmi, takže už si presne nepamätám, čo všetko treba - skúste zavolať priamo na Úrad pre dohľad.... Ale... Opísala som podrobne situáciu a všetky papiere, čo som mala doma, som prefotila a zaslala ku nim. Ku karte som ani ja nemala prístup, bola to odborná ambulancia. Treba to ale rozhodne urobiť v tichosti, oni sami si prídu za ňou vyžiadať dokumentáciu. V tichosti preto, aby niečo odtiaľ nezmizlo. Môj lekár ani len netušil, že prídu. Uznali mi pravdu, vraj mal zaplatiť nejakú pokutu,ale o tom už ja neviem, ako to dopadlo.
@syrik
@papulienka48 veľmi pekne ďakujem za Vaše názory a pripomienky,určite jej to pretlmocim a dúfam,že tá takzvaná "odborníčka" z našej dediny co najrýchlejšie vypadne.Ďakujem este raz.
No tak to by nahnevalo aj mňa taký prístup. a potom chodievajme k zubárom🙂 Treba podať podnet na prešetrenie jej práce a možno by si našla aj ďalších nespokojných, ktorí by do toho s tebou šli. Len vieš nemusia ju stiahnuť a dajú jej len pokarhanie a ty k nej budeš musieť stále chodiť☹
Našťastie sestra prešla k inému zubárovi,takže má od nej pokoj,ale ľutujem tých,kt.ostanú.A potom ze ľudia nechcú chodiť na preventivky,ani sa niet čo čudovať.Tej zubarke by mali odobrať aj rodný list.
@jelenciatko Dobry den, je to sice uz davno, no ako to celé skončilo? Ďakujem Riešim nieco podobne.
POdnet má dať sestra,ak je svojprávna...postup lekárky jednoznačne je nesprávny,treba mať všetku dokumentáciu,ktorú viete zohnať,aby niečo z jej karty "nezmizlo".Presný postup neviem poradiť,nie je to na stránke úradu pre dohľad?