Ahojte, chodí mi veľmi veľa pošty a zakaždým poštárka necháva len lístok, kde zaškrtne, že som nebola doma. Pritom posta chodieva okolo 9 a to som vždy doma. Kým nezmenili túto pani, čo mi teraz len hádže lístky do schránky, tak mi vždy zvonili. Už mám toho akurát tak plne zuby, len neviem kde sa v tomto prípade obrátiť.
@irusa tam mi povedala, že čo ona stým.... Tak preto sa pýtam
A nie je to kvoli hmotnosti balikov? Nemoze kazdemu nosit x balikov nonstop...mozno skor zoberie starsim ludom, nech nemusia ist na postu
a nemoze ta nova postarka chodievat v ninom čase nez chodievala povodna poštarka a nie si vtedy doma?
Vystriehnut si ju na ulici, predstavit sa a milo sa s nou porozpravat (v style "mohli by ste", "bola by som vam velmi vdacna" , "dakujem, ste velmi zlata").
Ahoj, normalne napis mail na zakaznicky servis posty a popis situaciu. Idealne, aj mas aj cislo zasielky alebo aspon den, kedy sa to stalo. Do mesiaca dostanes odpoved, na cas sa to zlepsi, ale po par mesiacoch si bude postarka zas robit po svojom. Aspon u nas to tak je - vzdy je niekto doma, milostiva ani nezazvoni, len vypise zlty listok.
@sisa_s nie nie, o balíky sa nejedná. Normálna posta, obálka. To ze mi nedonesu keď si objednávam nejaký tovar, nevadí ale ide o tie listy.
@zojazoja aj ak by chodila v inom čase, tak jedine doobedu a ja som na materskej. Dakedy sa stane, že niesom doma. Vtedy chápem, že hodí lístok ale väčšinou som doma takže preto ma to celkom rozčuľuje.
@simsalabim jasne, ale predpokladám, žeby to mala robit automaticky, nie sa doprosovat 😔
Skúsila by som to cez ten zákaznícky servis. Ako môže sa stať, že poštárka nemá kapacitu vziať ti balík, ale tak ak sa to deje pravidelne aj pri malých zásielkach, tiež by som sa bola asi ozvala
@ericka_l no skúsim to, hej keby to je raz za čas, ale už ani nepamätám kedy mi poštárka zvonila... Hovorím, ta predtým co bola, zakaždým mi zvonila, nikdy som nemala lístok v schránke kým som bola doma. A pri tejto, je to vždy.
Môžem sa prosím opýtať ako funguje pošta na Slovensku,keď čítam že poštárky chodia na súkromných bicykloch alebo v daždi na svojich autách,neviem si predstaviť doručovanie už dajme tomu 30 balíkov na bicykli
@minenkak ja píšem o listoch, naša chodí pešo, ved nieje jediná v meste. Majú to rozdelené podľa ulíc
Máš viditeľný a funkčný zvonček? Normálne ju vystriehni a zisti čo je vo veci.
@sisa_s kvôli hmotnosti je to v poriadku alebo keď sa rozmerovo nezmestia do schránky ale také, že zoberie strašim neexistuje. Odosielateľ si zaplati poštovné rovnako či posiela starému alebo mladému...
staznosti@slposta.sk
zakaznickyservis@slposta.sk
Tu pošli sťažnosť a nezabudni aj podotknúť ako si pochodila u vedúcej pošty, pretože ona to mala prvotne s poštárkou vybaviť, je to jej nadriadena. Odpoveď, že čo ona s tým má, je hodná tak do krčmy, nech ide robiť tam keď nevie aké má kompetencie.
Môžem sa opýtať prosím všetkých, len nie autorky, ďakujem
@januska12323 samozrejme, bývam v bytovke.
@nikpa vďaka, hneď tam idem písať.
@minenkak a prečo nie aj mňa? 🤣
nerozumiem, preco tie listy nehodi do schranky... ak je to doporucena posta, tak pravdepodobne nestiha kazdemu zvonit, ci nahodou nie je doma... tak akoze ja neviem, ale byvam na tretom mieste v ramci cca 7 rokov a z xy postarok to robila len 1, ze brala aj doporucene listy a balicky (nie velke baliky). a to tiez len preto, ze vedela, ze sme este doma, ked chodi a postu sme mali od nas 4 zastavky elektrickou.
Poštárky MUSIA zobrať všetko čo príde v daný deň na poštu. NEMUSIA zobrať len zásielky ktoré presiahnu daný rozmer,vtedy vhodia žltý lístok kde je označené zásielky väčších rozmerov, nie nezastihnutý.A nemyslím si že by nedoručovala úmyselne, pretože ona s tou nedoručenou poštou má zbytočne prácu navyše -ráno keď ju prijíma, poobede keď ju odovzdáva...Skúste si tú prácu a potom možno pochopíte.A sťažnosť by mala nasledovať ako posledná možnosť-najskôr dohovoriť doručovateľke,potom vedúcej a nakoniec na vyššie miesta.
@minenkak majú bicykel, ktorý je v hroznom stave a same si musia zabezpečiť opravu...Častokrát sa stane,že chytí defekt a nemá ako ísť...
@martinatom tak toto je smutné,nevedela som ,že to takto funguje
@martinatom ja si tu prácu nemusím skúšať, ja som si ju nevybrala.. Poštárka predtým s tým problém nemala a táto pani je asi veľmi pohodlná aby zazvonila, že ma pre mňa list. Viete keby sa to stalo raz za čas, ale je to tak stále posledné mesiace. A neviem, ale ja nemám v pláne poštárku naháňať niekde po sídlisku a dohovarat jej, co ma robiť. Véd ona to ma predsa vedieť. Vedúca ma odbila,, co ona stým,, tak ja sa stým tiež kašľať nebudem.
@nikpa táto pani už isto končí 🤣,má prázdne košíky. Škoda, že nie je foto ráno keď začína 😁
@martinatom toto by som netvrdila lebo mám rovnakú skúsenost ako autorka, tiež mi po zmene poštárky v našom rajone prestali doručovať listy, len žlté lístky som si našla. A ano, bývala som doma, aj zvonček máme v poriadku. Pracovala som roky na pošte, viem ako to tam funguje ale nie každý zamestnanec je svedomitý a robí tak ako by mal, ako si napísala...
A ešte k tomu, že sťažnosť má byť až posledná, no autorka sa to snažila riešiť s vedúcou ale pochodila ako pochodila, teraz má ešte čo? Vykukat poštárku a prosiť ju aby si robila svojou prácu ako má?!
U nás naša poštárka chodí poobede, ak ju zastupuje nejaká iná, chodí ráno...myslím, že to nechávajú na poštárky, ako si rozdelia časovo ten svoj úsek (ulice). Môže byť, že stará chodila ráno, nová bude chodiť poobede. Oni nemajú časový rozvrh na každú ulicu. Majú pracovnú dobu, počas ktorej musia doručiť v daný deň listy, zásielky atď.
Napr. naša "stíhne" cez deň ešte aj do kostola ísť, na nákup, po deti do školy a niekedy ju hľadajú po celom meste lebo sa v stanovený čas nedostaví naspäť na poštu (vedúca mi vravela, že cca o 15tej, musia byť všetky naspäť na pošte).
Neviem, či niečo dosiahneš sťažnosťou, ale skús 🙂
vedúca pošty ???