Ahojte, chcem sa opýtať.
Slovenská pošta mi nedoručila doporučený list, ktorý mám zaplatený. Na pošte túto zásielku obdržali, povedali mi aj, že list mi hodila doručovateľka do schránky avšak nik ho neprevzal. Záhadne sa stratil alebo urobila chybu.
Chcem sa opýtať, ako postupovať pri reklamácií? Dá sa podať reklamácia aj elektronicky alebo len osobne na danej pošte?
@martina1201 v tejto dobe nie tak striktne. aj mna hocikedy podpise a hodi do schranky. postarka to zrejme myslela v dobrom a sekla sa
@lija22 ale však sa tam píše číslo občianskeho. To si ho vycucá z prsta? Mňa naša poštárka pozná a veľmi dobre ale toto by si nikdy nedovolila.....
@daro789 mne sa to tiež stalo pred asi mesiacom.
Riešili sme to tak ze sme podali reklamáciu elektronický + volala som tam že pani balík neobdržal a aj keď píše ze ho ma mat. Nakoniec sa našiel = o pár blokov ďalej, doručovať elka si zmylila adresu a hodila to tak ako píšeš do schránky. Našťastie si to pamätala (zdala sa jej čudná ta adresa), takže sa balík našiel a doručil správne. 🙂
@martina1201 no vidis. mas dokladnu postarku. ja nie. veru si nespominam kedy sme pusali cislo op
@martina1201 na pošte mi sami povedali, že po novom hádžu listy už rovno do schránky, bola som sa naň pýtať pretože podanie číslo mám, povedali len že na pošte bol a doručovateľka mi ho dala do schránky
@lenkakravcova tak to je super, kiež by som mala aj ja to šťastie, ja už 2 týždne čakám a stále nič
Môžem sa opýtať, kde reklamáciu zaslať? Majú nejaký e-mail? Tlačivo k vyplneniu som našla
tlacivo budu mat na stranke, ale je tam zjavne pochybenie, kedze doporuceny list bez nicoho ti len tak predsa do schranky nemozu hodit
Bohužiaľ je to tak. Pošta hádže doporučené zásielky rovno do schránky! Bez podpisu, bez ničoho. To je neskutočné. Načo si potom platíme drahšie doporučené poštovné?!
@daro789 no tak potom by som chcela vidieť kto a na základe čoho ťa overil. To čo je za somarinu? Niekto sa obohatil na tvoj ukor.... Aký je potom rozdiel medzi obyčajným listom a doporučeným? Korona nekorona raz to má ísť doporučene a na podpis a nie ako obyčajný list. Oni to majú ako doručené a ty zaplatenú zásielku nemáš. Kde sa máš ohradiť? Kto ti vráti peniaze?
ja som podavala reklamaciu ako odosielatel v decembri, a povedali mi ze len osobne to ide....
a ano, ja som dostala tiez teraz list do schranky, s nalepkou doporucene, a bol v schranke....
@daro789 reklamovať nedodanie zásielky musí odosielateľ, nie príjemca, ak sa mýlim, nech ma opravia, ale reklamovať treba s podacím lístkom a ten má iba odosielateľ. reklamovať sa musí písomne, elektronicky len vtedy ak bola zásielka podaná cez EPH. Keď príde výsledok reklamačného konania, tam bude presne uvedené, kto a kedy zásielku prevzal a prevzatie potvrdil svojím podpisom, predpokladám, že tam bude uvedené, že prevzal adresát vtedy a vtedy...pošta sa nebude baviť s tebou, či je to tvoj podpis alebo ťa niekto podpísal, odkáže na podanie trestného oznámenia
@daro789 Nie, priamo v EPH pri podacom lístku je možnosť "reklamovať" - tak cez to 🙂
@natalienka12 No zase.. oni nemôžu len tak vydať balík hocikomu. MUSIA skontrolovať občianský preukaz a zapísať tam jeho číslo. Ak tak nerobia, je to ich chyba, a reklamacia bude pravdepodobne uznana v plnom rozsahu.
@daro789 ahoj, ako môže doporučený list hodiť do schránky? Nehodila do schránky len info o tom že na poste máš doporučený list s určitým podacim číslom? Však doporučene listy sú na podpis....