Dá sa reklamovať v kaderníctve? Ako? Mám dlhé blond,chcela som zjednotiť farbu..no hroza! Odtieň do žltá a vidno rozdiel pri korienkoch a ostatné ..ako postupovať?
@stanusenka hneď na mieste asi nezmení farbu ..
reklamovať? no ak ti budú rozumieť ovšem....
tento problém som mala pred 2 týždňami... kaderníctvo v MT. vlasy mi upravovala mladá ukrajinka ktorá mi absolutne nerozumela. aj som jej povedala že to nie je to čo som chcela... dáma len krčila plecami , vôbec nič mi nerozumela... viac tam nevkročím...znechutená som odišla. riadne dogabaná...🙄
@deti95060810 ona bola slovenka aj som jej povedala že nič moc ale dieťa mi dole plakalo nemala som čas ...keby to bolo do 50€ neriešim ale 110
@97tomi je to pár hodin,pýtam sa preto ako postupovať! Ešte sa mi to nestalo ale toto je moc
tak to si zacvakala poriadne... u mňa to bolo pár e...
Ja som bola. Jednu stranu som mala dlhsiu a strih mi upravila.
Za tu sumu by som to išla reklamovať. Farbou si nie som istá, ale to; že ti nazafarbila končeky je chyba. Ak sa to nedá opraviť, pýtala by som si späť časť zaplatenej sumy.
@matabb73 ona ich zafarbila len nie je jednotná farba
@deti95060810 nie náhodou salón v jednom OC?
@edien hej... v Galerii
@deti95060810 v ke?
nie, MT...
@deti95060810 ja som tam nechala prosím pekne 106€ ...hustý blond melír,chcela som to natonovat do studená a odišla som dozlata...klasika. Kúpila som si dole v DM fanola no yellow a vypadam ako človek. Ešte tam v salóne to vypadalo ako tak,no keď som došla domov skoro ma..ale toner mi dávala 2x,hneď som jej povedala že sa mi to nepáči. Bola som tam 4,5h🤦nefarbila má Ukrajinka,ale keď som tam volala ze sa chcem objednať tak mi to zdvihla ona a ako nevedela som sa dohodnúť tak nakoniec dala mobil inej kaderke. Ale aj tak je to lepšie ako v tulipe..tam naj kadernícky odišli sa mi vidí ze obe na materskú a keď som tam bola vyše roka dozadu naposledy mala som ombré a chcela som na tie riadne odrasty pár pásikov meliru a ona mi na drzovku povedala že to nie,že to ona nevie🙈tak som si dala aspoň toner rose blond za 35€ ktorý sa vymyl úplne presne po 3umytiach. Nikdy tam už nepachnem
Chod reklamovat. Ked neopravi, tak pytaj cast penazi spät, na zaplatenie opravy v inom kadernictve.
Nebolo to vidno už kaderníctve? Treba sa rovno tam spýtať myslim si... Každá sa rovno spýta, či je zákazníčka spokojná🤷 mne keď sa niečo nezdalo robila to hneď na mieste... Úpravu