Problémy s trvalým pobytom

mixa89
28. jún 2016

Ahojte,ani neviem ako začať, mám teraz trvalý pobyt tam kde bývať nebudem,potrebujem si ho zmeniť,ale zatiaľ neviem kde budem byvať :( v auguste sa mi narodí dieťa,mám zo všetkoho stres,nechcem ho prenasat na male,ale naozaj neviem co mam robit,treba mi vybavovať matersku,socialne davky na seba kedze som studentka VS,a ja stale neviem kde si zmenim trvaly pobyt ,mam manzela,takze by sme mali spolocny trvaly pobyt..ale zatial nevieme kde..

stardust
28. jún 2016

trvaly pobyt si zmenis az vtedy, ked sa prestahujes.

marcelatje
28. jún 2016

@mixa89 tak nestresuj a začni hľadať riešenie. V podnájme ti nikto TP nedá. Neviem čo ťa núti TP zmeniť, no ak by si bola v podnájme popros rodičov či si ho nemôžeš nahlásiť u nich aspoň kým sa vec nedorieši.

sissy27
28. jún 2016

@mixa89 trvalý pobyt je viac-menej formálny údaj, k ničomu ťa nejako extra nezaväzuje, resp. nie takým spôsobom, aby si z toho mala mať stres...aj keď si vydatá, nemusíte mať trvalý pobyt, dokonca ho nemusíš mať ani v nehnuteľnosti, ktorú vlastníš alebo ktorú reálne obývaš...
aký je problém s tým, aby ti tp zostal uvedený tak ako doteraz? má s tým majiteľ nehnuteľnosti problém?
veľa ľudí má tp tam, kde vôbec nebývajú alebo ani nemajú k tej adrese žiadny vzťah...

ivett1
28. jún 2016