ahojte, riesil to niekto kvoli chybajucemu očkovaniu deti?co od toho čakať, treba vobec nieco vysvetľovať?dakujem za skusenost
@abbey1 ja mam dovod kožný problem ktory sa dcérke objavil po očkovaní-3tia hexa, dcera mala kvoli tomu odklad,stale sa nevie co to je a tak to uz chcela dr uzavrieť tak nas nahlásila..premýšľam ako to riesit ci nechat ich tak, som dr tak nie som laik, no nechce sa mi doťahovať sa a hadat
@catmartina pridaj sa do skupiny nesuhlas s povinnym ockovanim, tam ti mozno budu vediet podrobnejsie poradir
A čo sa stane keď tam nepôjdeš? Zober si vzor z politikov a rob obštrukcie. Jednoducho ich naťahuj že sa nemôžeš dostaviť kôli niečomu. Tety to raz prejde. Ja by som sa na ne jednoducho vykašlal.
@palisko tak odkladať to sa mi zrovna nechce, nech je to uz za mnou..
@catmartina Stačí prísť, podpísať papier, prípadne si vypočuj ich príhovor, môžeš skúsiť vysvetliť svoje dôvody, alebo im rovno prines spísané svoje vlastné vyhlásenie a ich zápisnicu len podpíšete s dodatkom, že ste sa zúčastnili a to potvrdzujete svojim podpisom, ale nesúhlasíte s obsahom zápisnice a prikladate vlastne vyjadrenie.
To je všetko. Následne ti príde výsledok priestupkového konania, kde ťa s najväčšou pravdepodobnosťou uznajú vinnou zo spáchania priestupku a udelia ti pokutu.
Držím päste.