Podpísanie zmluvy

9. jún 2023

Ahojte, mám otázku. Dávam výpoveď a bude mi plynúť výpovedná doba. Je možné podpísať aj počas tejto doby zmluvu do novej práce do ktorej nastúpim po vypršaní výpovednej doby alebo s podpisom treba počkať až kým mi oficiálne skončí výpovedna doba?

lilianka28
9. jún 2023

Pokiaľ sa nová zmluva neprelina s výpovednou lehotou, tak môžeš.

viestta
9. jún 2023

Mozes podpisat zmluvu, ktora zacina po dni ukoncnia predchadzajuceho PP

karinka223
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
9. jún 2023

@karinka223 ďakujem pekne za odpoveď to je len na polovičný úväzok kam idem tak popritom ešte nejaku brigádu možno ak to zamestnávateľ dovolí teda.. budúci

karinka223
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
9. jún 2023

@karinka223 no áno myslím prácu na dohodu už niesom študentka čiže to popri zamestnaní

karinka223
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
luscious
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
autor
9. jún 2023

@karinka223 fúha no už som z toho zmätená 😅 skrátka niečo ako napríklad Tesco alebo upratovanie by som chcela len si privyrobiť popri zamestnaní🙂 a neviete náhodou prosím že aký je maximálny povolený počet odrobenych hodín?

karinka223
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
9. jún 2023

@karinka223 ďakujem za vysvetlenie a ročné to ma tiež nejaký limit?

karinka223
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
9. jún 2023

@karinka223 ďakujem no ja som z toho mimo lebo asi 2 roky dozadu som popri práci na dohodu o vykonaní práce a tam som nemala také obmedzenia časové

autor
9. jún 2023

A tam už je písané že ročne Max 350 hodín. To by ma zaujímalo, či aj takéto dohody môžem mať aj 2 a poprípade či tých 350 hodín ročne platí len pre jednu dohodu alebo dokopy

karinka223
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
9. jún 2023

@karinka223 fúha no každopádne vďaka za informácie🙂

karinka223
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
9. jún 2023