PN a externé štúdium

16. máj 2023

Dobrý deň prajem 🙂
Snažila som sa dohľadať informácie ohľadom PN. Som práceneschopná už druhý mesiac ( vážne problémy so stavcami ) , na tom by nič nebolo, ale popri zamestnaní študujem aj externe na VŠ, tak by ma zaujímalo, či nemal niekto rovnaký problém , totiž neviem či môžem alebo nemôžem do školy a naozaj nerada by som kvôli tomu ukončila štúdium , keďže som v 3.rocniku 😥.

rachel36a
16. máj 2023

Nie nemozes do skoly...si PN a musis dodrziavat liecebny rezim...da sa vybavit vynimka jednorazovo, ale nie na to aby si pravidelne chodila do skoly...

autor
16. máj 2023

@rachel36a ďakujem za odpoveď 🙂 to nie je pravidelne, len na skúšky. Radšej by som zrušila PN , lenže doktor s tým nesúhlasí a školu ukončiť nechcem. Takže som v slepej uličke.

panelacikova
16. máj 2023

autorka, ja ti vrelo odporúčam ísť za lekárom, ktorý ti PN vystavil, vysvetliť mu svoju situáciu a dohodnúť sa s ním, či by si mohla mať (doslova od neho) túto výnimku. lekár zváži diagnózu a dá/nedá vychádzky. ak nepochodíš, že diagnóza nebude zlučiteľná s takouto výnimkou vychádzok, tak sa obráť na študijné s požiadavkou, či ti môžu dať individuálny termín na skúšky, ktorý by si si dohodla po PN. ale ak ide len o to, že ideš tam, zodpovieš/napíšeš skúšku a ideš nazad, je dosť možné, že lekár nebude robiť prieky. ja by som šla určite touto cestou. je rozdiel byť chorý, kašľať, kýchať a smokliť a mať 39 horúčky a rozdiel je mať nejakú dlhodobú PN či už po operácii alebo kvôli nejakým rehabilitáciám. ak dokážeš doma obsedieť 2 hodinky, dokážeš aj na skúške obsedieť hodinku. čiže určite s lekárom. tu ti každá tretia múdra vychádzky kategoricky zamietne, pritom nepozná tvoj chorobopis 🙂

rachel36a
16. máj 2023

Zial. Ja na tvojom mieste si zrusim PN a po skuskach idem zase na marodku

autor
16. máj 2023