Pekný deň, viete mi prosím poradiť, mám nárok odstúpiť od zmluvy pokiaľ moja objednávka z e-shopu ešte nebola odoslaná? Omylom som objednala zlú veľkosť pánskej bundy. Všimla som si to po uzatvorení objednávky, ihneď som písala mail na zákaznícky servis s prosbou o storno objednávky. Na to mi odpísali , že to možné nie je nakoľko bola moja objednávka spracovaná a bundu im mám po doručení jednoducho vrátiť do 14 dní. Je to bežný postup? Prídu mi to zbytočne vyhodené peniaze za poštovné tam aj späť ( ktoré vôbec nie je malé ). Ešte doplním, že keď sú vo svojom účte objednávku rozkliknem tak píšu , že bola vytvorená , nie že bola spracovaná
@stannkas no, spojila som sa s nimi aj telefonicky, nebola ochota na ich strane žiadna. Tovar prebrať neplánujem, nebudem platiť cez 20€ poštovné ( vracia sa to do zahraničia). E-mail o odoslaní objednávky mi prišiel akurát dnes, takže mali naozaj dosť času objednávku zrušiť , len by museli byť ochotní.
Ja si myslím, že spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru a bez uvedenia dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru alebo uzavretia zmluvy. Zaslala by som im email, že odstupujem od zmluvy, ktorá vznikla na základe tej a tej objednávky, a že žiadam vrátiť platbu. Po prípade treba pozrieť ich stránku či tam nemajú formulár na odstúpenie od zmluvy a zaslala by som im ho na mail. Podľa mňa nemôžu odmietnuť zrušiť objednávku z toho dôvodu, že objednávka už bola spracovaná.