Ahojte ,objednala som bicykel specialny pre postihnute deti asi pred mesiacom som zaplatila zálohu.Dnes mi napisali ze stornovali ho že je nedostupny.Tak sme boli sklamany a muž ihned objednal ho inde a dokonca o 280 eur lacnejsi.Medzi tym volali ze sa pomylili a ze ho poslu. A ja kedze som nevedela ze uz ho stihol objednat tak som to tej prvej firme nestihla napisat nech neposielaju. Teraz neviem co mám robit je mi luto aj tej prvej firmy pomylit sa moze každý ale zas dávat o 280 eur viac sa mi kvoli tomu nechce.Co by ste robili vy?Zajtra mi má prist ten bike a neviem ci ho mám prebrat alebo zavolat nech to zrusia.A zaplatila som 50%zálohu tak neviem ci mu ju budu chciet vrátit.
No oni volali mi ze sa pomylili a ze ho poslu ale to som nevedela ze priatel medzitym ho už stihol inde objednat bol v tom ze nie je.A ked som mu volala ze pride ten bike tak povedal ze je uz objednany.A co sa stane ked nepreberem zasielku?nie je to lepsie ako potom vracat?Ja im tam este chcem ráno zavolat ale uz to maju přepravci.
@gerinka prečítaj si obchodné podmienky, ktoré daná spoločnosť má. Niektoré zvyknú pokutovať za neprebranie zásielky a Ty si s potvrdením objednávky s tým súhlasila. Ale keď ju preberieš, máš právo podľa zákona bez udania dôvodu ju vrátiť. Vzniknú Ti síce náklady, ale možno nižšie, ako pokuta.
Ak ste ho objednávali cez internet, máš možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní... tak by si ho v pohode vrátila. Ono je síce možné, že sa pomýlili, ale zas keď na chybu prišli mohli sa informovať, či je ešte záujem z Vašej strany. Trochu rýchle jednanie z ich strany - stornujem objednávku, pomýlila som sa, posielam objednávku... čo nato klient-to ma nezaujíma.