Nevyriešená reklamácia trampolíny z www.trampoliny.sk

edyta
13. okt 2014

Prosim VAs o pomoc, kupila som si poskodenu trampolinu, predajca trampoliny.sk napisal:

Dobrý deň.
Reklamáciu sme prijali.
Bude vyriešená v zákonnej lehote.
Prajem pekný deň.

I to vsetko, pez podpisu, ako by pisala upratovacka.

Uz je viac ako 2 mesiace a nic. Na co mam narok, poskodeny je ochranny plast.

vefi89
13. okt 2014

@edyta máš právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a teda peniaze späť, alebo nový tovar v danej hodnote. nezabudni, ty ich nežiadaš, ale im oznamuješ, že nedodržali zákonom stanovenú lehotu, a v rámci ochrany práv spotrebiteľa máš nárok na- a vyberieš si možnosť. a ak sa budú oháňať hocičím iným, tak si cinkni na http://www.soi.sk/sk/Kontakt.soi tí ti ochotne pomôžu 🙂

darty13
13. okt 2014

@edyta ak Ti neprišlo vyjadrenie reklamácie poštou alebo mailom po 30 dňoch máš nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy

edyta
autor
13. okt 2014

@vefi89 dakujem, dnes vecier skusim im napisat list. Dam vediet ako som dopadla. Este mam otazku, ked ich poziadam o novy ochranny plast ten stary budem musiet poslat na vlastne naklady, je to velke a tazke bude to dost stat.

mataba155
13. okt 2014

@edyta ak by ti posielali novy plast kurierom, tak po nom posles stary. Ale musis si to s nimi tak dohodnut, aby to bolo na ich naklady. Ty to zabalis, ako keby si posielala balik, s adresou primatela a odosielatela. Samozrejme ak chceju vratit poskodeny kus.