Neuznaná reklamácia CCC

petrowna
13. nov 2014

Ahojte,mate niekto skusenosti s reklamaciami v obchode CCC?Neuznali mi reklamaciu,dovod : reklamacia bola uplatnena po 12.mesiacoch(nie je nahodou rekl.doba 2 roky????) a zodpovedame len za chyby vyrobneho a materialoveho charakteru.Pritom som tu chybu reklamovala uz 2krat,1krat mi to zasili cca pred pol rokov a teraz sa mi to zasite opatovne rozparalo a to mi neuznaju? nie je to trochu divne? :O

vilki
13. nov 2014

Ahoj, zatiaľ neviem, odniesla som tam naspať čižmy a čakám kedy sa mi ozvú, kúpila som ich v nedelu a v stredu som ich niesla naspäť s odlepenou podrážkou, už je to dva týždne čo sú tam, som zvedavá čo mi povedia, lebo ak sa nedajú opraviť tak chcem peniaze nasäť....

sisaha
13. nov 2014

@petrowna ved sa tam vrat a ziadaj vyklad zakona, ktorym sa zmenila doba zaruky z 24 mesiacov na 12.

petrowna
autor
13. nov 2014

@sisaha aj tam pojdem,len som chcela vediet ci to este niekomu tak napisali...mi aj napisali ze ak nei som spokojna,mozem si to dat na odborne posudenie a dali mi aj nejaku adresu,vtipni !!!

pupavka123
13. nov 2014

@petrowna Na vsetko mas 2 roky zaruku,nedaj sa odbit,su to len ich vymyslene interne predpisy,ktore zo zakonom nesuvisia...zakon je na tvojej strane ci sa im to paci alebo nie..povedz pred nimi,ze das podnet na SOI na presetrenie tvojej staznosti

petrowna
autor
13. nov 2014

@pupavka Toto som nasla v zakonniku : " Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný spotrebiteľom na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady." Och natahovat sa s nimi,no super !!!

draik
13. nov 2014

Pri reklamácii do 12 mesiacov môže predajňa zamietnuť reklamáciu len na základe odborného posúdenia. Po uplynutí tohto termínu musí informovať zákazníka, kde môže požiadať na náklady predávajúceho o odborné posúdenie, ak predávajúci reklamácii nevyhovie.

cherry1981
13. nov 2014

Ja mam s nimi tiez velmi zlu skusenost, mne zreklamovali topanky, uznali mi ale reklamaciu, to bolo po mesiaci nosenia topanok sa rozpadli a povedali mi, ze mozem iba vymenit za ine. A ked som im povedala, ze ine nechcem, tak , ze si mam rozmysliet a ked nie, prepadne mi aj reklamacia a nebudem mat ani obuv, ani peniaze,. Volala som na obchodnu inspekciu taka nahnevana a tam mi povedali, aby som im povedala, ze podam na nich staznost a hned vedeli aj peniaze vratit,

babatkoling
13. nov 2014

EU schvalila 2-rocnu zarucnu dobu, aj cinan na trhu Ti ju musi uznat. Bohuzial, taky je zakon, ak predavaju nepodarky, ktore sa kazia / trhaju - je to ich vina. Chod spat, nedaj sa odbit, ziadaj si veduceho / manazera a neodid, kym Ti nepovedia, ako idu Tvoju reklamaciu riesit...
To ako zareagovali plati tu v UK, tusim do 6 mesiacov je to vina vyroby a obchod musi dokazat, ze vyroba bola v poriadku (co sa tazko dokazuje a preto sa s Tebou hadat nebudu a bez reptania prijmu reklamaciu) a po 6. mesiacoch je na kupujucom dokazat, ze zlyhala vyroba - pomerne jednoducho, ak sa pri normalnom pouzivani vec pokazi / rozpadne - staci napisat list a pekne opisat, co sa stalo... Len tu v UK je len 1.rocna zaruka, UK si vybavilo vynimku ☹
Na Sk nemusis mat ziaden odborny posudok....
Vsak skus na googli najst odsek, ktory o tej 2-rocnej zaruke hovori a cituj im ho...

nyusika
13. nov 2014

po 12 mesiacoch si mozes dat spravit odporny posudok na svoje vlastne naklady...ale neviem, ako je to s opakovanou reklamamcoiu tej istej chyby, ci sa pocita opat 24 mesiacov od odstranenia zavady...

poliaci su v uplatnovani reklamacii megasmejdi, preto nekupujermj ziadne polske topánky. ale to ti uz terz nepomoze.
prajem pevne nervy.
a obrat sa na SOIku, urcte ti poradia, ako postupovat dalej. staci, ekd im napises mail, kontakt je na ich stranke.

sefaa
15. nov 2014

@petrowna Ahoj, my sme mali problem s topankami odtual, kde sa rozpadli po 2 mesiacoch bezneho nosenia ,ako dovod udali ze je to bezne opotrebenie (topanky za 40 eur znicene do 2 mesiacov ? haloo) tak som napisala mail s nascanovanym vyjadrenim amojou reklamaciou, fotkami tych topanok do prahy na ich centralu. Behom 2 tyzdnov mi ich bezproblemov vyreklamovali . Nedaj sa...oni odbijaju kazdeho, lebo si myslia ze nitko si nebude davat tu namahu , ved koli ,,trapnym ´´ 40 tim euram...Isto napis tam, aspon skusis...nepamatam si uz presne adresu mailovu, ale ked pojdes ndo toho obchodu a povies im ze v reklamacii pokracujes nech ti daju kontakt na nejaku ich centralu alebo reklamacné oddelenie spolocnosti, musia ti dat (neviem ci aj na fakture nieje).drzim palce nedaj sa!

klemca
15. nov 2014

Tu najdes dost vela prispevkov ohladom reklamacii v ccc https://m.facebook.com/cccslovensko?v=timeline&....

lunija
12. dec 2014

@petrowna ahoj 😉 aj si to proším ťa posunula ďalej??? moja dcerka nosila čižmy necelý mesiac a pokazil sa jej zips...celkom sa roztrhol a aj na dreuhej čižme sa jej začal rozchádzať a že reklamácia neuznaná,že na zips sa nesťahuje .... 😕 😕 😕 😕 neprebrala som to ...len neviem čo ´dalej

saxana77
8. dec 2016

@lunija ....nam sa pokazil tiez zips na cizmach minuly rok a v Central Ba to hned uznali a hned aj vymenili..., vsetko zavysi od veducej...,
tohtorocne cizmy sa po kupe do tyzdna rozlepili, dali sme ich reklamovat a po zalepeni sa rozlepili do tyzdna opat, ale v Centrali nemali na vymenu velkost , ( inak by mi vymenili hned), tak ma poslali do predajni na obchodnu v BA a tam ma veduca z pozicie sily uplne odbila..., a nic mi nevymenila..., povedala, ze az ked treti krat, snad si nemyslim, ze firma bude stratova...
....a aj potom to zavisi od posudenia do 30 dni..., takze je to aj od veducej, ako je pro-zakaznicka....
ale tie detske topanky su dost nekvalitne....

lunija
9. dec 2016

@saxana77 ahoj. Nám nakoniec tiež vrátili peniaze a že to ani neposielali do firmy,ptetože bolo zjavné, že boli minimálne nosene. Ale áno, určite záleží na vedúcej