Nedoručenie faktúry z Telekomu

babababka
9. okt 2021

Potrebujem poradiť:od Telekomu máme TV,pevnú linku a internet.Pred časom začali chodiť faktúry neskoro,alebo neprídu vôbec.Predtým ich doručovala pošta,všetko o.k..Odvtedy ako to prevzala firma Cromwell,je to des.Firme vypisujem,telefonujem úplná ignorácia. V pondelok idem do SOI podať podnet na kontrolu. Moja otázka,kde sa môžem ešte sťažovať?Telekom a pošta tvrdia,že nič s tým nemajú.Nie som konfliktný typ,ale už ma nasr...!Ďakujem za odpovede.

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
babababka
autor
9. okt 2021

@viestta nemôžem,nemám účet .

tom_i
9. okt 2021

@babababka ale veď príde ti FA na mail a ty si šek vypíšeš podľa údajov na fa

patka06
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
beata_k
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
patka06
9. okt 2021

Daj si faktúry posielať na mail a máš pokoj, na pošte vypíšeš šek a zaplatíš rovnako ako doteraz, môžeš aj vložiť v banke na ich účet alebo zaplatiť priamo v Telecome

mondolina
9. okt 2021

to v dnešnej dobe ešte chodia papierové faktúry? 🤦‍♀️

patka06
9. okt 2021

@mondolina áno za poplatok

babababka
autor
9. okt 2021

Ďakujem za odpovede.

lubmar
9. okt 2021

Nam sa toto stalo uz 2x,tak nam na infolinke poradili, ze si ich mame ist vypytat do hociktorej kamennej pobocky Telecomu, ze nam kedykolvek vytlacia nahradnu. Aj tak bolo.

prasiatko30
9. okt 2021

Boze zeny tak na mk sedite a neviete si spravit ucet na www.sk telekom kde mas pristup k fakturam a mas tam vsetku info - teraz si uz nepamatam ale sa mi vidi ze ak si udala pri podpisovani zmluvy tvoj email tak to mozes spravit aj ty sama vojdes na www do moj telekom a spravis si ucet pripadne ak mas nejake problemy tak do najblizsej oredajne aby ti pomohli a hotorvo nemusis kazdy mesiac trpnut ci ti dojde alebo nedojde ucet🤷‍♀️

kikus7
10. okt 2021

@viestta Nie je pravda, že budú elektronicky chodiť načas. Bolo to tak a aj elektronicky chodili tak neskoro. A to bolo pred x rokmi. Takže sa to zrušilo a chodí to pekne poštou. Zatiaľ však problém nebol, že by faktúra neprišla. Vystavia to prvého a príde to až 10/11a je jedno, či je to poštou alebo e-mailom. A keď im človek kvôli tomu aj x krát volá (keď to chodilo elektronicky), vždy to prišlo rovnako. Bohužiaľ, bolo nutné to dať poštou z istých vážnych dôvodov.
@babababka Zatiaľ stále chodí faktúra okolo toho 10/11.dňa.

kikus7
10. okt 2021

@prasiatko30 Každý nemá možnosť si riešiť niečo elektronicky, hlavne ak má len pevnú linku. A je to úplne jedno, či faktúra príde elektronicky alebo poštou. Vždy je to neskoro. K 10/11. dňu. PS: Všetci ľudia dnes nemajú ani IB a sú šťastní aj bez toho. Dokonca aj mladí ľudia, ktorých poznám, nie iba dôchodci, ktorí využívajú hlavne pevné linky.

prasiatko30
10. okt 2021

@kikus7 ak sa dokaze dostat do mk dokaze sa dostat ja na stranku sk telkom - zase nebudme naivni - v dnesnej dobe nepotrebujes ani pocitac na to aby si sa dostala na ich stranku a zjavne sa zakladatelka diskusie na internet dostane takze mi nehovor ze sk telekom je pre nu blokovany. Ked toto dokazala zmaknut moja 65+matka tak to nezmakne zena co sa narodila v internetovej dobe 🤦🏽‍♀️

kikus7
10. okt 2021

@prasiatko30 Ja píšem, že mnohí ľudia majú len pevnú linku a internet nie. Tiež im takto chodia faktúry. Po druhé, asi chce zasielať faktúry poštou. A nie na nete kukať. Tie faktúry prídu 10.dňa poštou alebo aj 10.dňa elektronicky. Mala som zasielanú elektronicky, ale posielali to aj tak neskoro, hoci som ich x krát upozornila, či to nemôžu teda elektronicky dať skôr. Takže je to jedno, či poštou či na nete. Také mám ja skúsenosti.

mondolina
10. okt 2021

trvalý príkaz by to vyriešil, a bolo by mi jedno či príde faktúra 10. alebo 20 -teho.
v dobe internetu čakať na papierovú faktúru👎

prasiatko30
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
ibrunova
10. okt 2021

Prečo rovno SOI? v telekome si bola? Tam môžeš rovno aj zaplatiť.

kikus7
10. okt 2021

@prasiatko30 Áno. Máte pravdu. Ale pokiaľ v zmluve uviedla doručovanie poštou, tak jej toto majú aj doručiť. Lebo ak mám v zmluve uvedenú nejakú službu, nejaký úkon, tak oni sú povinní toto zabezpečiť a nie aby pani musela niekde na internete niečo hľadať. Tiež ak si za niečo zaplatíte, tiež očakávate, že to aj dostanete. Tu ide o tento princíp, nie že by si niekto nevedel čosi vyhľadať.

babababka
autor
10. okt 2021

Áno,bola som v telekome,ako som už predtým písala.Keďže telekom dala doručenie,papierová faktúra aj v zmluve je tak definovaná,firme cromwell chodí veľmi neskoro,keď to posielala pošta všetko o.k.Nie ,nie som až taká počítačová analfabetka,základom rozumiem.Nám vyhovuje papierová forma.Nemáme účet,nie sme na FB a podobných sieťach.Trvalý príkaz je na základe čoho,netreba tam aj účet?Vytlačiť mi nepomôže,vraj je tam nejaký kód,ktorý zablokuje platbu-povedali v telekome.Moja otázka znela:kde sa môžem ešte sťažovať.Ďakujem za relevantné odpovede.