Nedoplatok od SPP po 1,5 roku

zuzu1122
7. apr 2020

Ahojte. Žienky, ktoré bývate na bytoch, potrebovala by som info, či máte skúsenosti s takýmto prípadom. Kamarátka býva na byte. 30.3 bol u nej pracovník SPP, vraj má zaseknutý plynomer a musí jej ho opraviť. Teraz jej prišla faktúra - nedoplatok vyše 160 EUR za odbodbie 18.11.2017 - 17.11.2018. Predsa chodia odpisovať stav a doteraz to nikto neriešil. A teraz po roku a pol jej prišla takáto opravná faktúra. Dá sa s tým niečo robiť? Hodiny sú predsa majetkom SPP a daná chyba vznikla na ich strane. Ona sa do tých hodín nemala ako dostať. Ďakujem za každú radu.

ivinkapink
8. apr 2020

presne s tymto nemam skusenost, ale! na SPP by som si dala pozor, mam taku skusenost, ze mojim rodicom nebola dorucena faktura /otec bol odhlasit plynomer, panicka nic nechcela podpisat, vsetko bolo ustne/ otec to povazoval za vybavene a po nejakom case /neviem mozno rok/ prislo od vymahacskej spolocnosti nieco zaplatit, nevedeli sme co, az sme sa dopatrali ze je to za nauhradenu fakturu od SPP, smiesna suma do 50€ ale vymahaci pytali takmer 200€. V SPP nechceli akceptovat ze chyba je na ich strane - nedorucili fakturu a ani nas nekontaktovali ani raz ze mame nedoplatok...nakoniec sme to vyriesili vdaka Uradu pre regulaciu sietovych odvetvi...som ich kontaktovala, napisali mi ze to preveria a cuduj sa svete uz aj SPP pristupilo na riesenie tak ze sme zaplatili fakturu a stiahli to z vymahania...dovtedy ani pocut...