Pracujem v inštitúcií, kde máme pacientov.
Návštevy sú od 14:00 do 18:00 každý deň od pondelka do nedeľe.
V práci som samozrejme od rána, keďže okrem návštiev treba i iné veci, no rodinný príslušníci majú pocit, že “veď ak ste už tu a aj my, tak nás môžte pustiť” .
Návštevné hodiny stanovilo riaditeľstvo, počíta sa tam s programom klientov (terápie, jedlá, oddych..) a aj s mojou prácou - aby som mala čas obslúžiť hostí.
Stáva sa, že ak prídu mimo návštevných hodín, neviem im byť k dispozicií - nestíham. Potom idú na mňa sťažnosti a ja mám z toho zle. Ako by ste to riešili?
Striktne dodržiavať návštevné hodiny. V tom prípade sú akékoľvek sťažnosti neoprávnené a ty máš právo vyjadriť sa ku sťažnosti.
A pokiaľ by mal zamestnávateľ (riaditeľstvo) problém, tak musí upraviť návštevné hodiny aj tvoju náplň práce.
V tomto prípade vlastne svojou ochotou ideš proti predpisom a aj proti sebe.
Viem, že ľudia sú otravní, ale keď podáš prst, tak ti odtrhnú ruku a ako prvý sa pôjde sťažovať ten, ktorému si urobila najviac ústupkov (lebo si na to zvykol).
A máš to oficiálne od zamestnávateľa či nadriadeného, že si neplníš pracovné povinnosti? Ja by som písomne odpovedala, že v čase zamestnávateľom určených návštevných hodín si k dispozícii návštevám. Mimo tohto vyhradeného času si plníš ostatné úlohy vyplývajúce z tvojho zaradenia.