Ahojte poradte ako postupovat. Objednala som z lidl oblecenie - teplaky 86/92 ,prislo mi oznacene dobre, ale realne su velke aj oznacenie na teplakoch je 98/104, obrovske.
Volala som na cislo nedvihaju, kliknem na reklamacie pise error.
Mam skusit na predajnu vymenia mi to? Mam sa nato vykaslat? Alebo im napisat niekde inde? Nemate skusenost. Vid foto
na predajni ti to vezmu a vratia peniaze. vezmi so sebou fakturu a doklad o zaplateni.
@moonlight1210 na predajni jej to isto nevezmu, nepíš blbosti....
Treba normálne vrátiť tovar, poslať a objednať nové
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru? | lidl-shop.sk
V prípade reklamácie tovaru, na ktorom sa v rámci záručnej doby vyskytne vada, je potrebné zaniesť kompletný reklamovaný produkt na ktorúkoľvek Lidl predajňu v rámci Slovenskej republiky a preukázať sa dokladom o kúpe z internetového obchodu. Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.
V prípade reklamácie nadrozmerného tovaru, prosím, kontaktujte našu zákaznicku linku a naši pracovníci Vám ochotne pomôžu.
@ckocka ale ona nejde reklamovať ale vrátiť...tovar nie je chybný len jej je veľký
@klarissa25 keby som taku vec uz neriesila, nebudem jej to pisat. (z online objednavam casto, ale zatial som musela vratit vec len raz, lebo mi nesedel strih.)
tvoja skusenost sa mozno lisi od mojej.
@klarissa25 A to nie je chyba?
@moonlight1210 ja v lidli robím a teda tovar neberieme objednaný z eshopu
Normalne v aplikacii Lidl plus sa treba prihlasit v objednavkach vyklikat tovar ktory chcete vratit a vygeneruje vam listok ktory treba nalepit na balik a odoslat na.poste. Postovne hradia oni cize ani to netreba platit.
@ckocka ten tovar nemá vadu....len jej je veľký...lidl veci au väčšie..ale to nie je dôvod na reklamaciu
@klarissa25 Dostala inú velkosť než objednala. Reklamácia.
@klarissa25 mozem ti len zopakovat uz povedane - mne to vzali. mozno to bola vynimka.
Taak na predajni to neberu, na zakaznicky servis sa dovolat je zazrak...mam to zabalit , na vlastne naklady poslat do lidlshop. Oni do 30dni ki poslu nové
..cize sa to neoplat, prerobim na postovnom
Tieto si nechaj veď dorastie a objednaj nové
@hruska91 reklamacie z eshopu treba reklamovat na predajni, nasledne do 30dni ti pride sms, ci je tvoja reklamacia vybavena. A bud vratia peniaze za tovar ( sekom alebo na ucet, podla toho ci si z eshopu objednavala na dobierku alebo platbou vopred ) alebo ti poslu vymeneny tovar.
Tak je to eshop, platia podmienky ako pre eshop.. posles spat a nemusis cakat na vymenu, mozes iba ziadat penaize spat. Ak si to nahodis cez eshop ako vratenie tovaru (neries reklamaciu, chod rovno na vratenie tovaru), tak ja som napr. postovne neplatila, na tej nalepke vygenerovanej, bolo ze adresat uhradza postovne🙂
Ale aj keby nie: tym, ze pochybili oni (ak poslali inu velkost ako mali), maju ak to ides reklamovat, znasat aj naklady za postovne k nim. Skor ako volas na nejake zakaznicke linky, treba si pozriet tvoje prava. Ty si chybu neurobila, neodstupujes od zmluvy ale chces tovar, ktory si si objednavala, tak nech ti preplatia postovne alebo poslu kuriera co ten kus vezme od teba.
ahojte, chystám sa objednať bežiaci pás s lidlshopu ale teraz sa teda bojím ak by bol nejaký vadný tak to treba poslať na svoje náklady alebo stačí zaniesť do predajne? Lebo jedny píšete tak druhý tak😅 a akú máte skúsenosť opravujú alebo vracajú peniaze? Ďakujem
Ved vynosi neskor.
https://informacie-pre-zakaznikov.lidl.sk/SelfS...