Dobrz vecer, prosim Vas je tu niekto, kto sa vyzna v reklamacnom poriadku a vedel by mi poradit?
Opisem Vam konkretne situaciu mojej reklamacie. Dna 31.1. 2024 som si dala reklamovat v butiku saty s tym, ze bol zniceny zips. Pani predavacka mi vypisala reklamacny doklad s tym, ze zips presiju a ked to bude sa mi ozvu. 28.2.2024 mi volali aby som sa zastavila, ze mam vybavenu reklamaciu. O 2 dni som sa zastavila v butiku a pani predavacka mi dala saty na stol s tym nech si ich pozrem...boli to ine saty naco som hned po vybaleni z igelitu prisla...tak som povedala, ze to niesu moje saty. Priznala, ze ano su to ine a vraj moje saty este nemaju presity zips ale mozu to dat spravit ked nechvem tie nahradne....tak som povedala, ze ok nakolko cena siat bola 85eur a tie nahradne boli isto lacnejsie a teda ani sa mi nepacili....ake mam prosim Vas teraz pravo? Vie mi niekto povedat? Poradit co spravit? Pocula som, ze po uplynuti reklamacnej doby, co je 30 dni od prijatia reklamacie mam narok na vratenie penazi ak nebola reklamacia vybavena. Ako je te teda v mojom pripade? Dakujem pekne 🙂
@stanulienkat
pri osobnom kontakte je potrebne moje pisomne vyjadrenie? Dakujem
@monik1505 aj ked som osobne reklamovala, tak som im dala takyto papier a samozrejme obsahoval vsetky nalezitosti dokumentu-adresa, sidlo.....
@stanulienkat aha ok dakujem 🙂
@monik1505 vyzera to lepsie ako ked sa len bavite o tom. Hlavne trvat na svojom a nedat, ohanat sa zakonom.
Treba im napísať formulku: Nakoľko v zákonom stanovenom termíne nebola vybavená moja reklamácia, týmto odstupujem od kúpnej zmluvy a žiadam a vrátiť plnu sumu za tovar.
Musia ti vratit peniaze.