Je toto správny postup reklamácie?

24. feb 2023

Som veľmi zúfalá, v decembri som si dala v salóne predĺžiť vlasy. Po 6.tyzdnoch som sa im ozvala, s reklamáciou. Dali mi termin o 2.týždne s tým, že vlasy pôjdu dole. Predtým som majitelke salónu poslala, meil s popisom a fotkami čo sa stalo s vlasmi. Jej odpoved, že do 30 dni sa vyjadria. Zo zákona majú na to pravo. S jej manažérkou sme si cez Instagram, dohodli termin kedy pôjdu vlasy dole. Zo salónu mi prišla sms správa s termínom. Vlasy ostali v salóne nedali mi však v salóne žiaden, preberaci protokol. Absolútne nič. Kadernicka sa vyjadrila, jej bolo oznámené od manažérky vlasy zložit a neúčtovať zloženie. Majú ich zaslať manazerke.
Po zložení mi ostali len oči pre plač. Polovica vlasov mojich je prec.
Skratka hľadám, odpoved či je táto reklamácia takto správne? A ďalšia vec, ja nemám od nich doklad. Pretože kadernicka ho nevedela z PC vytlačiť. Po nadpojení. A mna uprimne ani nenapadlo to nejak dodatocne riešiť.
Je možné pýtať si ho od nich opäť? Mám len certifikát od ich vlasov s termínom 12.12.2023.
Čítam recenzie a veľmi zle na salón. Z ich prístupu mlncanlivosti nemám dobrý pocit.
Prišla som si o svoje vlasy, o peniaze, nemám ani nadpojene vlasy, ktoré som reklamovala s tým, že sú zničené - konce.
A ďalšia vec, pisat rovno meil s fotkami čo mi ostalo aké plesinky po odstránení nadpojenych vlasov? Ale ako čo, reklamáciu, sťažnosť…alebo sa rovno obrátiť na SOI len neviem ci oni budú mat niečo spolocne s mojim prípadom.
Prosím len, rady ktoré mi pomôžu pohnúť sa ďalej. Dakujem

abbey1
24. feb 2023

Včera ti odpovedala právnička v právnej skupine. Čo iné by si chcela počuť?

zirafienka
24. feb 2023

@abbey1 presne toto som chcela napísať. Neviem čoho sa ešte domáha. Dokonca jej právnička napísala, že ona sama urobila chybu pri ošetrovaní vlasov

autor
24. feb 2023

@abbey1 či je toto správna postupnosť pri reklamácii??

autor
24. feb 2023

@abbey1
@zirafienka Tu sa vyjadruje kadernicka. Čiže nieje len a ale i b. Dakujem za odpoved či je toto správna postupnosť pri reklamácii.

tosomja
24. feb 2023

Písala si reklamáciu na protokol? Dala si originál kadernícke, druhú máš ty? Máš tam dátum podpis, pečiatku? Od toho dňa plynie 30 dní na vyjadrenie, nápravu. Po 30 dňoch bez vyriešenia, bez akejkoľvek komunikácie, bez potvrdenia od nich takou istou formou (písomnou) máš nárok na vrátenie peňazi za službu. Nemala si ísť do kaderníctva na odpojenie bez toho, aby ti dali protokol, že vlasy si berú, čo s nimi idú robiť a aký postup navrhujú. To ako keby si kúpila gauč, nemáš bloček, ale pôjdeš tam, nech si s tým robia čo chcú, necháš im to tam, no potom im dokazovať, že si si to kúpila u nich, vtedy a vtedy a dokonca že si im aj niečo na reklamáciu odniesla.
Máš protokol? Máš bloček? Maš doklad o Tom, čo ti robili po "reklamácii?"

richie233
Odpoveď bola odstránená
Zobraz