V apríli som si kúpila koženú bundu. Stala 26 eur. Popraskala a to tak zvláštne akoby bodky od špendlík. Nechápem. Nasla som bloček tak som sa išla spýtať do obchodu na reklamáciu. Majiteľ začal kričať ze nevezme na reklamáciu a ze ci nosím vak na chrbte.. No nenosím. A on ze musím nosiť a od toho sa to stalo. Takú blbosť povie. Co robiť?
To nechápem ako by ti to mohol urobiť vak. Dobrá blbosť. On je povinný zobrať to na reklamáciu. Mohla by si sa s ním rozlúčiť v tom duchu, že sa obrátiš na SOI.
@matullienka a obchodná inšpekcia v ba ci v ké? A im treba poslať foto blocka?
@bloger hej napíšem na obchodnú inspekciu
Foto dokladu, a aj poškodenia bundy. Určite tam najskôr zavolaj oni ťa budú navigovať
@matullienka do ba ci do ké volať?
To je jedno
@matullienka dobre. Ja mu dnes vravela nech to prevezme a posúdia od čoho to je. A on kričal vy nosiť určite vak. Mechanické poškodenie. Vravím nenosím vak
Soinema ako zasiahnuť.
On tu reklamáciu ani neprijal,nemáš doklad nijaký,čiže SOI nemá čo skúmať. Ona skúma iba správnosť postupu.
Za 26e kožená nebude,zrejme je to podľa reakcií.cinan a tam je veľká arogancia. Nemá zmysel podporovať týchto predajcov,ani ako zamestnanec,ani ako spotrebiteľ.
Nemusíš nikam písať.pride ti odpoveď, že predajca je povinný vziať vec na reklamáciu. Vráť sa do predajne a toto im povedz.
áno sú povinní zobrať vec na reklamáciu ale nemusia tú reklamáciu uznať.
...a ešte dopisem,predajca musí každý reklamáciu vziať a v zákonnej lehote sa k nej vyjadriť.
Ak ju prijať ani nechcel,nepochodis veľmi na SOI.
Akurát tak si posvietia moooozno nejakou kontrolou u neho.
Ked ju osobne neprebere, mozes ju reklamovat aj zaslanim postou, to uz prebrat musi ;)
Posles bundu, napises zavadu, pridas kopiu blocku a tvoju adresu a hotovo.
Tak za 26 eur to určite nie je kožená bunda a áno mal by vziať, obrať sa na obchodnú inšpekciu