Je normálne, že odoslaný balík ešte neprišiel? Môžem sa niekde stažovať?

adrianebrooks
10. feb 2020

Zdravim,odoslala som dobierku prvou triedou s tym,že na pošte na uistili,že na druhy deň to tam je.Už su to 4 dni a balik je stale v preprave?????🤯😑😑😑😑 zaplatila som z poštovne 9€!!! Môžem sa niekde sťažovať? Ma to zmysel?

nikpa
10. feb 2020

@adrianebrooks treba podať na poste reklamáciu

veronika33
10. feb 2020

reklamáciu podať, minimálne vrátia poštovné, ak sa zásielka stratila a bola poistená alebo bola poslaná doporučene, tak aj náhradu vyplatia.

tncka
10. feb 2020

@adrianebrooks ja som posielala balik do zahranicia,ze do 2dni tam bude,postovne 63e a prisiel za tyzden :-/ to nabuduce radsej na otocku sama zanesiem za tie prachy,slov.posta uz nikdy viac

nikpa
10. feb 2020

@tncka za 2 dni balík do zahraničia?? To neviem kto ti povedal ale oklamal ta, najskôr kam dorazí od nás zásielka mimo republiky je do ČR a to len list 1.Tr, balík 1.Tr ČR ešte dlhšie. Slovenská pošta si s dodržiavaním doručovacich lehôt ťažku hlavu nerobí.

katka2602
10. feb 2020

@tncka balík za 2 nepríde ani v rámci Slovenska a nieto ešte do zahraničia. To Ti povedala dobru sprostosť. 😔

tncka
11. feb 2020

@nikpa to som si zistovala vopred na 2postach. Preto som bola ochotna zaplatit tu sumu lebo som verila ze platim za sluzbu a skutocne to pride. No bohuzial. Reklamaciu som nedavala,osrati su

adrianebrooks
autor
11. feb 2020

@veronika33 Myslela som si,že sa to da nejaka reklamačka,len som si nebola ista či sa to vôbec oplati a budu s tym aj realne niečo robiť.No dufam teda,že hej lebo po nočnej som cestovala hned 15km na poštu 15 km naspať plus tych 9,80€ za poštu a zajtra je to 5deň a pani to podla mna už ani neprevezme kedže to potrebovala surne takže cesta plus 10€ v lufte🤯 to je radost

petruldo
11. feb 2020

@adrianebrooks reklamáciu podať môžeš no iba ak máš podacie číslo a teda si to posielala doporučene 1. triedou, no aj tak ti bude na 2 veci. pošta ti odpíše, že pri 1. triede negarantujú doručenie na druhý deň.
ak si to posielala iba 1. triedou, tak sa sťažovať môžeš tak akurát na lampárni.

0silvia0
11. feb 2020

@petruldo ak to posielala dobierkou, tak je predsa samozrejme, ze musi mat podacie cislo🙄

petruldo
11. feb 2020

@0silvia0 dobierka mi ušla

smejko25
11. feb 2020

@adrianebrooks urcite sa nedaj odbit !!!! A bojuj za svoju pravdu uvidis vyplati sa