Ahojte chcem sa spýtať či ma niekto skúsenosť s reklamáciou telefónu u ECOPHONE. Na obrazovke mám dve cierne bodky - zrejme mŕtve pixely. Išla som osobne do Nitry kde majú pobočku a tam mi povedali že to je spôsobené mechanickým poškodením, že som musela zatlačiť na telefon. Ta bodka tam bola už od začiatku ale nola uplne malička a preto som to neriešila hneď, ale časom sa zväčšila. Som si ista že som to nespravila ja, pretože mi ani nepadol, ani sa s ním nic nestalo. Viete mi poradit? Telefon ma záruku 2 roky. Neviem čo mám robit aby mi reklamáciu uznali.
@rozculena ano na reklamácii mi to povedali. Este som rozmýšľala že by som si dala spravit posudok u nejakého špecialistu na to ale neviem či by mi to uznali🤷🏼♀️
@natalia636 oni by ti to mali zobrať do reklamácie. Má to pozrieť technik a predajca . Potom majú dať papiere s vyjadrením. Ak zamietnuť reklamáciu môžeš požiadať o posúdenie znalcom. Ale za to sa platí. Takže aby si nakoniec nedala viac za doťahovanie sa s nimi ako za telefón.
@natalia636 počkaj,povedali ti to na reklamácii? Ako povedali? Telefón si im odovzdala? Reklamácia sa nehovorí,reklamácia je písomná.
@rozculena ja som bola osobne na ich pobočke a tam hneď ako chytili telefon do ruky tak sa vyjadrili že to je mojim zavinením
@natalia636 ale toto nie je reklamácia.Choď tam znova,vezmi krabičku a všetko príslušenstvo,trvaj na reklamácii.Musia to zobrať,musia ti dať papier,že to od teba prebrali.Ak budú odmietať,tak im povedz,že podávaš podnet na slovenskú obchodnú inšpekciu.
Hlavne si zálohuj mobil a vyber simku,odvšadiaľ sa odhlás,možno ho aj zresetujú,neviem,nevyznám sa do toho až takto,každopádne ja by som dala mobil do opravy a čakala by som ho zresetovaný.
@natalia636 našla som,že majú aj eshop.Nechoď tam,vyplň reklamačný formúlár a pošli to tam.
@rozculena Dakujem skusim to tak 🙏🏼
@natalia636 ahoj ako si pochodila? Mam ja mam od nich mobil, ipfone 12pro a po aktualizácii mobilu mi prestalo brat sim kartu, teda signál ( dala som na reklamáciu) a už 30 dní čakám a stále sa mi nevedia vyjadriť... ani mi nedvíhaju mobil ani neodpisuju na mail
Pokiaľ viem , nemajú zo zákona 30 dní aby sa vyjadrili co je za problém?
@ivika99 este som to neriešila ale idem im ho poslat, no keď vidim ich prístup….tak sa mi moc nechve do toho
Ahoj, mám telefón od nich. A spravilo sa mi na displeji presne to isté, len v pravom hornom rohu... Telefón som im poslala s reklamačným formulárom. Napísala som im mail, odpísali, že reklamáciu prijali. Odvtedy sú už týždeň ticho a neviem čo sa deje, či opravujú, či nie..Písala som im mail- neodpísali... Počkám kým im neplynie lehota... Ale... Keďže toto isté sa stalo tebe aj mne... Môžme sa pri najhoršom spojiť a podlať podnet spolu... Nakoľko rovnaká vada a dva rôzne telefóny a dvaja rôzny ľudia 😢 čakám čo bude...
@otrubulka ahoj, aku maju lehotu na spracovanie tej reklamacie? Ozvali sa uz? Ja som to odvtedy neriesila lebo som nemala naladu sa s nimi dotahovat ale tie bodky sa uz extremne zvacsili… kludne sa mozme spojit a skusit to nejak vyriesit ak ti ho teda nevyreklamovali
@natalia636 ahoj, práve včera mi napísali, že vymenili displej na ňom. Mal by dnes/zajtra prísť. Takže ho nakoniec opravili. Na maily neodpisovali alebo odpísali po cca 2-3 dňoch, že sa na reklamácii pracuje. Celkovo od odovzdania mobilu po tento mail prešlo cca 21 dní. Takže som spokojná nakoniec. Ešte dúfam, že keď príde, bude ok a všetko bude fungovať.
@natalia636 byť tebou určite im ho tam pošlem poštou, a napíš tam, že nebol mechanicky poškodený... Lebo ani môj nebol. Nikdy mi ani nespadol ani nič. Proste je to nejaká chýba displeja...Kým ti platí záruka
Toto isté som mal na novom iphone 12. Po roku sa ukazala taka maličká čierna bodka. Reklamáciu uznali.
Ahojte stalo sa mi presne to isté mám iPhone 12 mini z ecoPhonu a v hornom ľavú rohu čiernu bodku taktiež som to neriešil hneď lebo fľak bol veľmi malý a taktiež boli Vianoce no keď sa začal rozťahovať šiel som to riešiť povedali že som to zavinil sám mechanicky vedome či nevedome ale že je to moja chyba a sú ochotný ho "zreklamovať" za 170 eur. Dal som im ponuku že zaplatím polovičnú sumu no to neakceptovali. Určite som ochotný sa pridať k vám myslím že nás je oveľa viac.
@otrubulka dobre dakujem, vyskusam im ho tam poslat a budem dufat ze mi to zreklamuju🙏🏼
@jakubica mne to chceli opravit za 380€😃😃 ze to nie je ich chyba a ze oni davaju kvalitne suciastky do telefonov… skusim im ho poslat postou a uvidim ako zareaguju
@otrubulka vymazavali ste cely telefon pred poslanim?
@natalia636 áno , úplne všetko
Ako ste dopadli s reklamaciou na Ecophone? ja riešim podobný problém
@natalia636 mne nakoniec dali nový mobil
@30katrusa40 Podľa reklamačného poriadku Ecophone, dá sa spravit posudok a žiadať to preplatiť u obchodníka, ak tomu správne rozumiem....."Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu. Náklady na znalecký posudok alebo odborné stanovisko musí kupujúci uplatniť u obchodníka do dvoch mesiacov, inak právo zanikne."
No pridávam recenziu opaäť… a strašne dlho budem písať týchto pár viet… pretože… ako menili dispej, tak katastrofa.. ide to hrozne pomaly, telefón nestíha. Akoby klávesnica reagovala oneskorene. Niektoré písmenká vynecháva. Je to na nervy, keď potrebujem niečo rýchlo napísať 😡. Nieviem, či ho idem zas poslať na reklamáciu alebo čo 🙁
oni to musia zobrať na reklamáciu,nemôžu ťa odbiť. Trvaj na reklamácii.
Alebo to bolo na reklamácii a výsledok bol,že to si spôsobila ty?