Čo všetko musím ako študentka vybaviť pred pôrodom?

misuka05
7. aug 2012

Idem si vybaviť individuálny študijný plán. Študujem na SPU v Nitre. Nežijem s rodičmi - je tam tiež nejaký príspevok? S partnerom nie sme zobratí, plánujeme až po pôrode, tak čo vziať do nemocnice, keď nemám sobášny list? Potrebujem z matriky aj potvrdenie o pôvode priezviska? Čo všetko potrebujem vybaviť pred pôrodom - čo sa týka sociálky, úradov, ... ? Ďakujem za všetky cenné rady a odpovede. 🙂 😉

graceful9
7. aug 2012

Ahoj.potrebujes z matriky overenie o uznani otcovstva ak chces aby babo malo jeho priezvisko.ziadost sa spisuje azi priamo na matrike.my sme tak pisali.to vezmes do porodnice.pred porodom skoc na socialku a urad prace po papiere na prispevky.oni ti povedia na co mas narok.mozes aj po porode ale to nebudes stihat preto je lepsie ist skor.to ti potvrdi gynekolog a pediater po 28 dozitych dnoch baba a zanesies tam.alebo partner.v potrodnici im musis nahlasit pediatra aby mali kam poslat vysledky baba.v porodnici dostanes papier a s nim pojdes na matriku v meste kde si rodila aj ak byvas v inom meste.mna pustali v sobotu takze siel partner v ponddelok.ak este nieco ta zaujima napis IP 🙂

saska145
7. aug 2012

budeš potrebovať na matrike vybaviť zápisnicu o určení otcovstva. Potom je to ešte dohoda s pediatrom...kt. bude dieťatko patriť...a to je myslím si, že všetko...jediné čo ešte treba bude to, že od gynekológa dostaneš 6. týždňov pred pôrodom papier na tzv. rodičovsky príspevok...( ak si nebola zamestnaná a nepoberáš materskú)

naky
10. sep 2012

ja som hovorila so znamou, ktora robi na socialke, ze ten papier od gynekologa - ziadost o matersku - treba odniest na socialku. Tam ti to zamietnu (ak si nepracovala) a na zaklade toho ti budu vyplacat rodicovsky.

lji
10. sep 2012