Dobrý deň, objednávala som si cez internet 2ks hodiniek dokopy v hodnote 300€. Balíček prišiel na dobierku, sumu sme zaplatili. Po otvorení balíčka ma zarazilo, že v krabici boli len jedny hodinky, namiesto dvojo. Na faktúre boli písané 2ks rovnako sme aj zaplatili za dva kusy. Ako postupovať v takomto prípade? Viete niekto poradiť?
Áno hneď sme písali. Doklad od kuriéra je, balíček nebol poškodený, váha tam je tiež ale je chybna.
tak potom neviem akoze je vaha 1kg kto vam to doniesol ? aka spolocnost ? ked realne bola vaha 500 g, ja si vzdy overujem podla stavu a ak sedi tak vazim vyrobky a porovnavam podla vahy baliku co vidim v GLS a podla toho riesim reklamaciu, lebo sa nam uz viac x stalo ze jedna nemenovana spolocnost reklamovala ze im nieco chybalo v baliku u nas bol v sklade stav ok a vaha balicku sedela, cize som im reklamaciu neuznala. cize neviem ako pochodite, krabicka bola ako velka zmestia sa tam dvoje hodinky ?
napisat tam kde si kupovala a reklamovat, mas doklad od kuriera ? je tam aj vaha balicku ? balicek nemal poskodenie ? dvoje hodinky urcite vazia viac ako len jeden ks