Chybná objednávka - reklamácia

okm221
12. aug 2020

Dobrý deň, objednávala som si cez internet 2ks hodiniek dokopy v hodnote 300€. Balíček prišiel na dobierku, sumu sme zaplatili. Po otvorení balíčka ma zarazilo, že v krabici boli len jedny hodinky, namiesto dvojo. Na faktúre boli písané 2ks rovnako sme aj zaplatili za dva kusy. Ako postupovať v takomto prípade? Viete niekto poradiť?

lubka73
12. aug 2020

napisat tam kde si kupovala a reklamovat, mas doklad od kuriera ? je tam aj vaha balicku ? balicek nemal poskodenie ? dvoje hodinky urcite vazia viac ako len jeden ks

okm221
autor
12. aug 2020

Áno hneď sme písali. Doklad od kuriéra je, balíček nebol poškodený, váha tam je tiež ale je chybna.

okm221
autor
12. aug 2020

@okm221 na obale je váha 1kg a balíček reálne vážil 500g. Poškodený obal alebo páska nieje nikde.

lubka73
12. aug 2020

tak potom neviem akoze je vaha 1kg kto vam to doniesol ? aka spolocnost ? ked realne bola vaha 500 g, ja si vzdy overujem podla stavu a ak sedi tak vazim vyrobky a porovnavam podla vahy baliku co vidim v GLS a podla toho riesim reklamaciu, lebo sa nam uz viac x stalo ze jedna nemenovana spolocnost reklamovala ze im nieco chybalo v baliku u nas bol v sklade stav ok a vaha balicku sedela, cize som im reklamaciu neuznala. cize neviem ako pochodite, krabicka bola ako velka zmestia sa tam dvoje hodinky ?

okm221
autor
12. aug 2020

@lubka73 krabička bola veľká na dvojo hodiniek ale boli len jedny pričom priestor bol vyplnený papierom.

okm221
autor
12. aug 2020
lubka73
12. aug 2020

@okm221 drzim palce nech uznaju, hadam budu mat jedny v sklade naviac

okm221
autor
12. aug 2020

@lubka73 objednávali sme z obchodu s dobrými recenziami, verím práve toto, ze budu mat na sklade jeden kus navyše.... Inak prídeme o 150e 🥴