Ahojte, dá sa niekde vypočítať, pripadne na sociálnej poisťovni osobne zistiť koľko dni aktívneho nemocenského poistenia mam? Pýtam sa kvôli materskej a vyššiemu rodicaku. Chcela by som vedieť koľko dni z 270 povinných esté musím pracovať aby vznikol nárok. (Mala som v posledných 2 rokoch aj pracovne pomery ktoré trvali len pár dni na zmluvu oficiálne, aj pár mesiacov som nepracovala cize bez NP) ďakujem
@mogaa oni to tam neevidujú po dňoch? Ako potom schvaľujú tie žiadosti (pripadne zamietaju) ked nevidia ci človek ma nárok na dávku? Nechce sa mi veriť ze by to tam neevidovali :-O
no veď skús si tam zavolať a uvidíš😉
Ja to vidim aj v aplikacii dovera,mam tam prac.pomer a aj zivnost,ze odkedy mi trva nem.poistenie,ked som studovala vysoku do 26 mala som tam aj to zapocitane ze som student,vidim tam aj vsetky obdobia kedy som bola pn
Ak mate inu poistovnu ako doveru,urcite ma tiez k dispozicii aplikaciu kde sa viete registrovat pozriet si to,viem ze aj vszp ma
Mam tam celu historiu od kedy som poistencom cize od r.2009 si to viem pozriem ako som mala platene nem.poistenie
@katarinka2290 Dovera je zdravotna poistovna. Akym sposobom ti oni eviduju nemocenske poistenie? Chapem, ze eviduju zdravotku - cize zamestnavatel, zivnost, stat... tak jedine ze si podla toho odvodis aj nemocenske. Ale ak mas napr. platene dobrovolne nemocenske, tak pochybujem, ze Dovera to eviduje. Ved oni ako dzravotna poistovna nemaju so socialnou poistovnou nic spolocne.
Autorka: Zober si vsetky zmluvy a spocitaj si dni, alebo ked nevies, tak napis sem:
- termin porodu
- 2 roky spatne vsetky datumy odkedy dokedy si mala aku zmluvu
@nafka0483 podľa mňa sa to dá aj zo zdravotky.Ak si platila dobrovoľné, tak to si tam vie pripočítať. Je to aspoň uľahčenie ak nechce hľadať a rozmýšlať nad pracovnými zmluvami.