Ahojte, viete mi poradiť, čo robiť, keď som odoslal balík, lenže adresát si ho nevyzdvihol, tak sa mi vrátil späť akurát ja som bol na pracovnej ceste v St. Petersburgu a nestihol som si to vyzdvihnúť ani ja. Keď som sa bol informovať na pošte, ako postupovať, tak mi teta pri okienku len oznámila, že si to mám zistiť na internete a poslala ma preč. Nikde som, žiaľ, nič nenašiel 😠 Nemáte s tým niekto skúsenosť? Kam napísať, alebo ako sa k tomu dostať? Lebo viem, len to, že to šlo do "centrály". Vďaka za každú odpoveď.
niekde majú napísané, že kde sa im zbierajú takéto balíky, neviem či nie v trnave. ale najlepšie to máš napísať na ten zákaznícky servis a nech ti tam poradia
Musis ty napísať na centrál alebo zavolať a vypitat si balík spat...
Mal si si rovno pytat veducu posty, co ta akoze moze hen tak odpalkovat ako posledneho chudaka. Ja by som tam aj druhy raz nabehla, nech ti normalne poda informacie. Ale zase naaco tam budes cakat, zavolaj na servis, nech ti poveida kde take zasielky odkladaju
@lubo82 ak máš podacie číslo, tu si ho pozri:
https://tandt.posta.sk/
no pri týchto na 2x vrátených balíkoch už nepíšu podacie číslo, neviem prečo, ale vďaka, skúsim teda napísať na zákaznícky servis
napíš na zakaznickyservis@slposta.sk, ,to ti musia odpovedat a rovno im aj napíš že pani pri okienku ta odpalkovala