Ahojte , obraciam sa na vás s problematikou zadanou v názve . Potrebujem názory, rady k tomu čo teraz popíšem . Na Ježiška mi manžel v Orange - tam sme zákazníci - kúpil mobil LG L 70 , na displeji sa po mesiaci začali objavovať dva bledé pásy , celé to vyzeralo ako zle naladený televízor . Mobil nám nespadol , nebuchol doňho nikto - proste zaobchádzanie ako v rukavičkách ani škrabanček som na ňom nemala , navyše mi hneď pri kúpe manžel zakúpil aj fóliu proti prasknutiu skla , pekne mi ju tam aj nalepili . Zobral teda mobil do Orange reklamovať , vzali ho , urobili reklamáciu , napísali v nej aj popis mobilu - ako vyzerá , či má škrabance - bolo tam uvedené len bežné používanie . Asi po 2 týždňoch šiel muž poňho . Na naše sklamanie nám reklamáciu neuznali , dokonca napísali , že sme ho museli mechanicky poškodiť my no a keď ho v Orange vytiahli a ukázali mužovi - v dolnom rohu mobilu bol prasknutý , čiary cez displej krížom krážom a viditeľne niekto fóliu dával dole - nalepená je krivo a navyše sú tam otlačky prstov . Tak tam rovno napísal ďalšiu reklamáciu , že musel to asi mechanik poškodiť pri manipulácii keď dával dole tú fóliu - inak nechápem prečo ju dával dole . Dnes došla odpoveď , že nám to zas zamietajú , že prasklina na displeji nemusela byť viditeľná a až teraz je viditeľná . Veľmi ma vytočili takýmto prístupom , že nám chcú nasilu našiť vinu , že sme ho my poškodili , potom od čoho sme kupovali aj ochrannú fóliu , poradte prosím ako ďalej , kam sa obrátiť , čo robiť , ďakujem za všetky rady
Poriadne si preštudujte reklamačný poriadok. Môžte sa tiež obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu, dať si vypracovať vlastný znalecký posudok, požadovať náhradu škody na súde alebo sa skúsiť dohodnúť mimosúdne...
@sisaha - samozrejme , ze blede pasy neodstranili , lebo tvrdia , ze vznikli z tej praskliny , v protokole mame napisane , ze je len bezne pouzivany a nejavi znamky mech, poskodenia , tak ako ma byt , momentalne pisem dalsiu reklamaciu - teda pripravujem si , uz som si cosi precitala , takze hladam ake chyby narobili oni a tie im idem tiez vytknut , napr. muz niesol mt v povodnom obale na reklamaciu a pracovnik ten obal vratil , ze ho k preprave netreba , pritom som zistila , ze zakaznik ma narok posielat to v povodnom obale , potom technik co poslal spravu o oprave si pekne protireci , najskor v prvotnom popise napisal, ze mt javi znamky bezneho pouzivania a tie 2 pasy a nizsie pocas opravy napisal , ze mt javi znamky nadmerneho mech, poskodenia , ze ma vrypy , skriabance a prasklinu , dalej mal sa podpisat a napisat postup co robil s mt ake ukony - toto ma obsahovat sprava zo servisu - takze aj toto im tam pekne napisem , este idem dalej poprecitovat aby som nieco nezanedbala , vdaka zienky , ak vas este cosi napadne , tak napiste , som vam vdacna
@lubicaregecova
Držím palce🙂
@miculienka odhliadnuc od toho, ze ho fyzicky poskodili, odstranili tie blede pasy? Nabuduce iba poradim, reklamovany telefon si odfotit, aby bolo zrejme ze ziadne praskliny na nom nie su.. a do protokolu nechat zamestnancom napisat, ci su niekde viditelne skrabance, alebo ine poskodenia.