Minulý rok sme kúpili náramkové hodinky zn. Casio v hodnote 70 eur, v priebehu tohto roka sme ich už 3x zreklamovali, stále jednú a tú istú závadu.
Prvá reklamácia bola servisom uznaná. Druhú reklamáciu servis neuznal z dôvodu, že sa chyba na hodinkách u nich neprejavila. Ale doma sa nám opäť závada prejavila, tak sme tento utorok, t.j. 15.12.2015 opäť dali hodinky na reklamáciu. Majiteľ nás upozornil, že keďže servis tvrdí, že sa závada pri 2. reklamácii neprejavila, musíme si teraz túto hodinku opraviť na vlastné náklady.
Zaujíma ma, či máme právo požadovať teraz vrátenie plnej sumy alebo výmenu tovaru za iný tovar, keď servis druhú reklamáciu zamietol.
Ďakujem za odpovede.
volala by som bud na soi alebo forum spotrebitelov a poradila sa tam
@pokemonkaa
Mas narok bud na vymenu alebo vratenue plnej sumy