3. reklamácia sedačky odmietnutá. Ako postupovať?

lola31774
1. jún 2011

kamaratka si kupila sedačku roztahovaciu a už tri krat ju reklamovla,lebo sa jej zlomila doska v roztahovacej časti,,teraz ju znova reklamovala a aj pisala a nikto jej neodpovedal a ked sa tam po dlhej dobe dovolala tak jej povedali že už nema narok na reklamaciu!!!prosim o radu ako ma dalej postupovat

valeri1
1. jún 2011

Ak tri krát reklamovala tú istú chybu a má na to písomný doklad tak má nárok na vrátenie peňazí a ak sa s ňou ani tak nebudú baviť tak sa jednoducho ohradiť a tým,že sa obráti na SOI /štátna obchodná inšpekcia/ a oni to budú riešiť priamo s predajcom.Pokiaľ treba pošlem aj tel.číslo.My sme mali takýto problém s detskou ohrádkou a keď som spomenula SOI tak sa v momente riešil problém a peniaze nám boli vrátené.

irriss
1. jún 2011

I v nasem pripade to vyresilo SOI, ale ne hned... dokonce se inspektor i dostavil a vzal si latkove vzorky. Jednalo se o potah na rozkladacim gauci, ktery se po vyprani smrsknul...
Tak hodne stesti

magua
3. jún 2011

My sme napr. v Baumaxe reklamovali farbu - dali sme si domiesat, podla vzorky a ked som to natrela na stenu, tak som odpadla, uplne iny odtien, isla som reklamovat, pockala som 30dni a oni mi zacali tvrdit, ze to sa mi ozve priamo vyrobca farby... tak som zavolala na SOI, vysvetlila som problem a pani mi poradila, ze ja mam kupno predajny vztah s baumaxom a nie s vyrobcom, ze mam ist opat tam a ak to nepojde podat navrh na SOI ... tak som isla a povedala som, ze som sa informovala na SOI a ze co mi povedali a hned isli so mnou na kasu a vratili mi peniaze, zrazu to nebol ziadny problem... takze treba bojovat za svoje prava , odvtedy nosim v mobile cislo na SOI a ked nieco, tak volam hned z obchodu 🙂 najcastejsie staci len spomenu, ze OK, hned si to overim na SOI, ci to co mi tvrdite je v sulade s reklamacnym poriadkom a zrazu sa veci pohnu ...
Drzim palce, len sa nenechajte odbit

sisaha
3. jún 2011

baby maju pravdu, treba pohrozit SOI a este aj medializovanim ich firmy na internete a v mediach... Myslim, ze si velmi dobre rozmyslia, ci chcu mat negativne recenzie na nete... 😉

bricela
6. jún 2011

ja som tiež reklamovala sedačku a nedostával som odpoveď stále sa len vyhovárali tak som rovno napísal na SOI a oni keď ich kontaktovali zrazu toľko ochoty všetko mi vybavili ešte mi dali aj taburetku k sedačke zadarmo len aby som napísala na SOI že sťahujem sťažnosť. treba tam rovno napísať ak ste v práve a hotovo.

michaelak.
18. sep 2014

ahojte!Ja by som mala takú otázku,sedačka bola 2x reklamovaná,reklamácia uznaná,ale pani z predajni volala,že doniesli novú sedačku,ale ,že si po ňu máme prísť a starú doniesť....A otázka znie,kto je povinný tú pokazenú sedačku odniesť a doniesť tú novú?Sedačka sa skladá z dvoch častí a spolu to má okolo 200kg.

jantleskac
17. aug 2015
Používateľ jantleskac je nedôveryhodný
Je možné, že nejde o reálnu osobu, ale o profil alebo viacej profilov vytvorených za účelom propagovať konkrétne výrobky/služby alebo účelovo manipulovať diskusiu. Pozri príspevky od jantleskac.

Oni by aj neviem čo spravili aby nemuseli reklamovať sedačku. Tiež to poznám z vlastnej skúsenosti. Najlepšia rada pre vás bude, že do budúcna kupujte nábytok od overených predajcov. Ja nakupujem takmer vždy od nabytok.sk a som so servisom plne spokojná. Sedačky u nich nájdete tu http://www.nabytok.sk/klasicke-sedacky-128

natalym
17. aug 2015

Písomne reklamovala? Lebo len keď volala, to je akokeby neurobila nič.