Podporte vydanie ilustrovanej detskej knižky

tesedikova
7. nov 2024

Milé mamičky, oteckovia, babičky, dedkovia, milí priaznicvi MODRÉHO KONÍKA.

Ešte predtým, ako si prečítate o mojej ZBIERKE, zodpovedne prehlasujem, že nejde o žiadnu social engeneering metódu. Iba sa snažím dať do povedomia NEZIŠTNÚ POMOC, KTORÚ CHCEM POSKYTNÚŤ TÝM NAJZRANITEĽNEJŠIM, DETIČKÁM.

Volám sa ALŽBETA TEŠEDIKOVÁ. Mám 44 rokov. Som umelec. Pracujem ako maskérka, vizážistka, kostymérka… a píšem vám preto, lebo som sa rozhodla VYDAŤ KNIŽKU PRE DETIČKY.
Pôvodne som si vydanie mojej knižky pre detičky chcela financovať sama. Žiaľ, moje zdravotné obmedzenia mi nedovolia pracovať, ako predtým. Počúvam o sebe, že mám talent. Tak prečo sa oň nepodeliť? Ak má človek akýkoľvek talent a môže ním niekomu pomôcť, potešiť, zmeniť všedný deň vo výnimočný, slzy premeniť na smiech, nemal by váhať a mal by ho využiť. Prečo sa na vás obraciam? Lebo som spustila FINANČNÚ KAMPAŇ na VYDANIE mojej autorskej KNIŽKY PRE DETIČKY s mojimi ilustráciami pod názvom - RÝMOVANÉ PRÍBEHY.

Kampaň robím cez fundraisingovú platformu, DONIO (spustená je do 4.12.2024).
Inšpiráciou mi boli moje krstniatka EMKA a LEIKA. Sú autistky, majú ASPERGEROV SYNDRÓM a všetky výnimočné detičky. Zistila som, že, veľa vecí a situácií sa im dá vysvetliť aj takouto formou, ako je rýmovaný príbeh, či báseň.

O ČOM PRÍBEHY SÚ?

Škála tém je pestrá. Píšem o posmechu, klamstve, diskriminácii, hendikepoch,.. O kráse prírody, jej ochrane. O triedení odpadu, o vzniku dúhy, o zvieratkách…
Príbehov je 17. Sú vtipné, poučné a každý z nich sprevádzajú originálne, farebné ilustrácie.

Rovnako som vytvorila špeciálne ku KNIŽKE TAJNIČKY PRE BYSTRÉ HLAVIČKY A OMAĽOVÁNKY
( v jednom ): 17 PRÍBEHOM=17 TAJNIČIEK+17 OMAĽOVÁNOK => MÔŽEM TO NAZVAŤ AKO ČÍTANIE S POROZUMENÍM. FORMÁT KNIŽÔČKY JE A4.

Ak by ste ma chceli akokoľvek podporiť, alebo poznáte niekoho, kto by vedel podporiť jej vydanie, prosím tu je link :

https://donio.sk/rymovane-pribehy