Styk 3 dni pred ovuláciou a TT + Dúfam,že to bude dievčatko 😉

gina1769
5. sep 2011

Ahojte,som tu medzi vami nová 🙂 Som veľmi šťastná,že po dvoch mesiacoch sa nám to na tretí mesiac podarilo 🙂))))) Prvý mesiac snažilkovania som bola úplný laik a ani som nevedela,že kedy mám plodné dni a vôbec ovuláciu.Tak som si začala merať BT každé ráno po prebudení a zapisovať hodnoty na fertilityfriend stránke,sledovať cervikálny hlien a polohu krčka maternice,prípadné bolesti pri prasknutí folikulu, a v mojom prípade citlivé bradavky na dotyk....Moja BT je pred ovu 36,6-36,8°C a po nej 37,1°C. Mám pravidelný 28DC pri ktorom mi ovu nastáva na 15DC, (lut.fáza mi trvá 13 dní),prítomnosť cervikálneho hlienu je 3-4dni pred ovu.Pohl.styk sme mali v den ovu ( večer ) a po.Ale podľa všetkého na splodenie bábätka ( aspoň u mňa ) už neskoro.A tak boli výsledky TT negatívne.No a tak som niekde čítala,že ak chceme dievča ( čo mi chceme,pretože doma už máme jedného chlapčeka ,kt. má 4 rôčky ) ,najlepší čas na jej splodenie je 2-3 dni pred ovu. Tak sme to tento mesiac vyskúšali 😀 Snažilkovali sme presne 3 dni pred ovu a to 1x a potom už nie 😅 No a čuduj sa svetu,podarilo sa 🙂)))))) Asi to aj ˝hore ˝ tak chceli 😝 teraz nám nič iné neostáva len čakať do vytúženého týždna spoznania pohlavia bábätka😀 Podľa čínskeho kalendára mi chlapček vyšiel a teraz to má byť dievčatko.Aj obrúčka na retiazke mi ˝ukázala˝,že prvé dieťa bude chlapec a druhé dievčato,tak uvidíme 😀 Ak bude chlapček,tak samozrejme aj jemu sa budeme veľmi tešiť.1. TT som si robila 8 DPO a vyšla mi druhá čiarka slabulinká,potom druhý TT na 10 DPO a už tam druhá čiarka bola oveľa tmavšia. TT má citlivosť 10mlU/ml. Tu vám posielam aj graf BTT http://www.fertilityfriend.com/home/372f8a a pridávam aj fotku TT. Prajem všetkým žienkam,kt. túžia po bábätku aby mali tiež vytúžené //. Držím vám palce 😉

zuzkag2
6. sep 2011