Mám 18 rokov, som tehotná a študujem

daduuu2
27. júl 2015

Ahojte, mám 18r.(v októbri 19) a môj priatel 31, čakáme bábo. No mňa čaká ešte posledný ročník štúdia na strednej škole, v máji mám maturity no termín vo februári. A rada by som si maturitu spravila. Máte podobnú situáciu ako ja? Viete mi poradiť čo a ako? Mojej mame sme ešte nepovedali že som tehotná. Hrozne sa na babo tešíme no zároveň sa bojím reakcie mojej mami, a bojím sa jej to povedať. Poradte mi prosiiiim.

sissy27
27. júl 2015

@daduuu2 spýtaj sa v škole, tam ti budú najlepšie vedieť povedať... nie si prvá ani posledná...buď to zvládneš bez prerušenia, alebo sa dohodneš na individuálnom študijnom pláne, alebo ak budeš mať veľa vymeškaných hodín, tak možno bude treba aj nejaké komisionálky... ale to ti fakt najlepšie povedia v škole...
čo sa týka tvojej mamy - ak prídeš domov s tým, že hurá som tehotná a neviem čo a ako bude, tak bude asi blízko infarktu... ale ak si to preberiete s priateľom, naplánujete si spoločnú budúcnosť a takto to predostriete mame (teda už budeš mať zistené čo a ako v škole, priateľ má predpokladám pre vás nachystané spoločné bývanie, je pripravený sa o vás postarať aj finančne, zásnubný prsteň na ruke bude žiariť, termín svadby aspoň približne vybraný...), tak sa po prvotnom šoku určite bude tešiť s vami...

nevenka
27. júl 2015