Majú čistiace prostriedky vplyv na tehotenstvo?

tinoka
22. feb 2011

Ahojte babenky,
pracujem ako zimmerka v Taliansku, použivame veľa čistiacich prostriedkov, ktorých sa samozrejme dosť veľa nadýcham, aký vplyv to môže mať na plod, keďže vypadá to tak že som tehotná (test to dokázal) ešte musím k lekárovi . ďakujem

tereza123123
22. feb 2011

Ono asi zalezi aj natom ako su toxicke a som sa na to dr pytala o povedal ze ak pouzivam bezne tak nie.ale urcite pouzivas rukavice tak by sa nemalo nic stat ja by som asi prestudovala etikety prostriedkov a popripade zacala pouzivat respirator 😉

zabka1124
22. feb 2011

Tinoka: ja ked som bola presne pred rokom tehu, tak som jeden den pouzivala take nieco ako savo, bolo my z toho zle asi 2 dni a to som bola sprche a drhla som sa. To som nevedela ,ze som tehu, zistila som to asi po 2 dnoch od tejto akcie, bohuzial som mala MA, niekedy rozmyslam, ci to nebolo aj z toho pripravku, kedze som sa ho tiez nadychala!!
Preto velmi opatrne!!!

lucia.kl
22. feb 2011

ja keď som bola tehotná, tak som bola priam závislá na vôni čistiacich prostriedkov a farieb, už som sa bála, že budem fetovať 🙂 jednoducho som milovala tú vôňu a bola som schopná každý deň umývať podlahy a podobne, keď nám malovali chodbu, tak som sa v tom priam vyžívala, a detičky mám v poriadku, takže si myslím, že ak sú to bežné čistiace prostriedky, tak by to nemal byť problém...

cmulinko
22. feb 2011