Ako často sa mýlia v dnešnej dobe pri určovaní pohlavia?

moon123
5. feb 2015

Ahojte, môj gynekológ mi v 22.týždni povedal na sone na 70% chlapec...teraz v 25.týždni na 99% chlapec dokonca mi dal aj fotku... tak sa veľmi teším, ale skoro každý druhý mi tvrdí nech to neberem vážne že sa doktori ľúbia mýliť...som si myslela že v dnešnej dobe už aj technikou aj skúsenosťami lekarov je to skôr rarita sa zmýliť...a tak si goooglim a vidím veľmi veľa príspevkov ako je z chlapca dievčatko a naopak...moja otázka je vidíte na tej fotke toho pipika? 🙂 už hádam keď mi ho aj pán doktor odfotil tak to je isté či? Dakujem

bajana
5. feb 2015

Neviem, aká je štatistika a či vôbec existuje, ale dievča je vždy neisté - ten pipik sa môže schovávať, keď už raz je, tak je 🙂 Nie som odborník na sono, normálne tam ani nič nevidím, ale toto tu vyzerajú ako vajka 😉

zeriempizzu
5. feb 2015

V dnesnej dobe akoze v porovnani s akou dobou? Ked nas cakali nase maminy? 😀 😀 😀

dahra
5. feb 2015

Moja skusenost, pri malom v 28tt mi povedali 100% chlapec, aj bol. Sesterke pri malom v 15tt (velmi skoro
na 70% chlapec, neskor v 25tt na 100% potvrdený, aj bol. Mne pri dcere v 20tt na 70% chlapec, v 24tt na 100% dievca - a mam dceru. Segre okolo 20tt potvrdili na 90% chlapca, neskor potvrdeny na 100% a aj bol. Ono, ak je to po 25tt a je zretelna fotka pohlavia 🙂, je veľmi mala moznost, ze sa mylia.
U nas v rodine v spomenutych 4 pripadoch za posledných 5 rokov 100% fungovalo. 🙂

mamca31
5. feb 2015

:D no, kazdopadne, mylit sa je ludske.. ale myslim si, ze ked doktor tak povedal, bude to chlapcek. U dcery, pred 11 rokmi, povedal doktor uz vo 4. mesiaci, aj to naznacil na foto, ze bude dievcatko, tvrdili to do konca, aj to tak je, u syna tvrdili, ze to bude dievcatko, az kym sme nesli na 3D, tam bolo jasne vidiet, ze je chlapcek. A mimochodom, ked sme uz vedeli, ze je chlapcek, iny lekar na normalnom usg vysetreni by povedal, ze dievcatko a ja hovorim, nie nie, chlapcek. :D :D

zdena12345
5. feb 2015