Škôlka pre deti s NKS (porucha reči)

kukulienka83
26. máj 2020

Dobrý deň maminky. Je v Nitre škôlka, keď aj súkromná alebo nejaké centrum, kde sa venujú takýmto detičkám? Malý nerozpráva, porozumenie slabé. Má 3,5 roka, mala by som ho podľa odborníkov zaradiť do kolektívu. U nás v škôlke ho nechcú. Ja by som rada aspoň na skrátený úväzok išla naspäť do práce ktorú mám v NR.
Ďakujem za každý tip

zizi85
26. máj 2020

@kukulienka83 mš Štiavnicka sa zameriavala na taketo deticky,mali aj logopedicku ale ci ju este maju🤷‍♀️ treba skusit zistit

mogaa
26. máj 2020

@kukulienka83 a prečo ho nechcú zobrať do škôlky? veď bežne berú do škôlky deti čo nerozprávajú, veď tam sa rozrozprávajú....predpokladám že k logopedičke chodíte...na tvojom mieste ak ho nechcú v štátnej tak ho dám na určitú dobu do súkromnej, tam ti ho zoberú.....veľa detí sa rozrozpráva v škôlke, možno zle ale zistia že ak niečo chcú - tak to musia povedať(to že zle to vôbec nevadí ale komunikujú)

pininka1
26. máj 2020

@mogaa je rozdiel keď deti nerozprávajú a keď má dieťa NKS, tam sa treba úplne inak venovat.

dupinka
26. máj 2020

A na Hôrke?

zizi85
26. máj 2020

@dupinka horka nieje skolka,ale skola

ayanamirei
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
kukulienka83
autor
26. máj 2020

@mogaa no nechcú, lebo s ním by bola robota a ako povedala sama riaditeľka, nemôže predsa okolo jedného chodiť a 20 deti nechať tak🙄 prihlášku sme tam dali, ale viem že keď ho aj zoberie, tak iba na 2 hodinky...

ayanamirei
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
kukulienka83
autor
26. máj 2020

Mne nejde do hlavy že v takom meste ako Nitra nieje nič pre takéto detičky... Ja by som aj súkromnú škôlku skúsila, aj keď by celá moja výplata išla len na škôlku a cestu do Nitry 😟 ale lepšie než nič...

kukulienka83
autor
26. máj 2020

@ayanamirei áno, boli sme na diagnostike. Má NKS s ťažkou pervazivnou poruchou reči. Inak je šikovný, pohybovo. Len je aj hyperaktívny.

ayanamirei
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
zizi85
26. máj 2020